Category: Internetiturundus trendid

Telereklaam ei müü 1

Telereklaam ei müü

Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks vaid kolmandiku sellest, mis ta ole 1990 aastal. Väheneb nähtud reklaamide...

Uus turundus 0

Uus turundus

Marketing Remix on põhjalik lugu sellest, mis on toimumas turunduses ja meedias. Internetist saadav info ja võimalused muudavad üha rohkem inimeste käitumist. See trend on muutnud vanad olija ärevaks uute tulijate ees. It has...

Otsin võrgust, ostan poest 1

Otsin võrgust, ostan poest

Google poolt tellitud ja comScore Networks’i poolt läbiviidud uuringust, The Role of Search in Consumer Buying, sai jälle kinnitust asjaolu, et inimesed otsivad võrgust ja ostavad tavapoest. Tulemused näitavad, et 25 protsenti otsingu sooritanutest...

Reklaam internetis 3

Reklaam internetis

Kui meil Eestis oli reklaam internetis 2005. aastal suhteliselt tagasihoidlik (40 miljonit krooni ja 3 protsenti kogu meediast), siis Interactive Advertising Bureau UK uuring näitab, et Surbritannias on jää tõsiselt liikuma hakanud. 2005. aastal...

Postituse muutmise postitus 3

Postituse muutmise postitus

Eesti internetikaubandus (jätk) postituses avaldasin arvamust, et ON24 võiks olla Eesti üks suurimaid e-poode (aastakäibega ligikaudu 33 miljonit krooni). Nagu mitmed ajakirjanikud on ajaveebnike kohta täheldanud ega nad ikka ei kontrolli küll mida nad...

Eesti internetikaubandus (jätk) 1

Eesti internetikaubandus (jätk)

Eelneva postituse jätkuks toon siin ära viite ON24 e-poele, mis tundub olevat hetkel üks edukamaid Eesti internetikauplusi. Ajaleht Sakalas ilmus 2005. aasta oktoobris intervjuu nende juhatuse liikme Arno Kütt’iga. Nende edi andmetel on seis...