Category: Internetiturundus trendid
Technorati looja David Sifry tuli välja järjekordse ülevaatega maailma ajaveebinduse olukorrast. Tänaseks jälgib Technorati juba ligi 50 miljonit ajaveebi. Kuna eesti ajaveebidest pole seal kaugeltki kõik esindatud, siis võib oletada, et see number on...
Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks vaid kolmandiku sellest, mis ta ole 1990 aastal. Väheneb nähtud reklaamide...
JupiterResearch ennustab, et aastaks 2011 moodustab reklaam internetis 9 protsenti kogu reklaamimahust USAs. Ma suhtun kuidagi väga skeptiliselt sellesse numbrisse. Täna moodustab internetireklaam 6 protsenti kogu USA reklaamikulutustest. Ma ei tahaks kohe kuidagi uskuda,...
Lugesin läbi Seth Godini Unleashing the Ideavirus (võrgust täitsa tasuta saadaval) ja pean tunnistama, et väga asjalik oli. Juttu on seal ikka sellest , kuidas inimestele tuleb anda seda, mida nad tahavad ja kuidas...
Steve Rubel viitab väga asjalikule Washington Post’i artiklile, milles arutletakse ajakirjanduse, avalike suhete ja reklaami suundade üle maailmas, kus internet on muutunud peamiseks meediakanaliks ning auditoorium on killustunud väikesteks kogukondadeks.
Marketing Remix on põhjalik lugu sellest, mis on toimumas turunduses ja meedias. Internetist saadav info ja võimalused muudavad üha rohkem inimeste käitumist. See trend on muutnud vanad olija ärevaks uute tulijate ees. It has...
Google poolt tellitud ja comScore Networks’i poolt läbiviidud uuringust, The Role of Search in Consumer Buying, sai jälle kinnitust asjaolu, et inimesed otsivad võrgust ja ostavad tavapoest. Tulemused näitavad, et 25 protsenti otsingu sooritanutest...
Kui meil Eestis oli reklaam internetis 2005. aastal suhteliselt tagasihoidlik (40 miljonit krooni ja 3 protsenti kogu meediast), siis Interactive Advertising Bureau UK uuring näitab, et Surbritannias on jää tõsiselt liikuma hakanud. 2005. aastal...
Eesti internetikaubandus (jätk) postituses avaldasin arvamust, et ON24 võiks olla Eesti üks suurimaid e-poode (aastakäibega ligikaudu 33 miljonit krooni). Nagu mitmed ajakirjanikud on ajaveebnike kohta täheldanud ega nad ikka ei kontrolli küll mida nad...
Eelneva postituse jätkuks toon siin ära viite ON24 e-poele, mis tundub olevat hetkel üks edukamaid Eesti internetikauplusi. Ajaleht Sakalas ilmus 2005. aasta oktoobris intervjuu nende juhatuse liikme Arno Kütt’iga. Nende edi andmetel on seis...