Category: Internetiturundus trendid
Joseph Jaffe riputas oma bloggi üles presentatsiooni A World without Advertising slaidid. Kuigi slaidid pole presentatsioon, siis mõtlema panevat materjali jagub seal nii nädalavahetuseks, kui pikemakski. Toodud mõttelend on heaks täienduseks sellele kirjatükile –...
…on teadagi tänamatu tegevus. Eesti onlinejaekaubanduse asjus tausta uurides jäi silma kaks huvitavat artiklit. Üks 2001. aasta maist, mis ennustab, et aastaks 2005 kasvab onlinejaekaubanduse maht 104 miljardi dollarini. Teises aga tõdetakse, et 2005....
Huvitav, et meie tiigrihüppe, e-valimiste ja skaibimaal, kus interneti kasutab 700 tuhat inimest on interneti teel kaupu ostnud vaid 6 protsenti internetikasutajatest (ligikaudu 42-45 tuhat inimest). 14 protsenti internetikasutajatest arvab, et nad võiksid võrgu...
Jaemüügi puhul on palju võimalusi klientidega kontakti saamiseka ja internet aitab neid veelgi laiendada. Kõige lihtsamaks meetodiks on kõigi oma kampaaniate kajastamine ka internetis. Kuidas aga reklaam internetis mõjutab tarbijate käitumist poes ei ole...
Advertising 2.0 on Paul Beelen’i nägemus reklaamist ja turundusest ning sellest, kuidas uued tehnoloogiad neid valdkondi muudavad. Üheks sõnumiks on see, et demokraatliku ülesehitusega internet lagundab harjumuspärast, ülalt alla, turundust ja asendab selle paljude...
Mõni aeg tagasi ostis Google statistikatarkvara tootja Urchin’i. Umbes poole aasta pärast järgnes sellele nende tehnoloogial põhineva teenuse Google Analytics välja toomine. See tekitas internetiturundajates suurt elevust ja ajas statistikaprogrammide pakujatel hirmu naha vahele....
Richard Edelman (maailma suurima sõltumatu PR-firma juht) kirjutab essees Me2 Revolution muutuvatest suhetest ettevõtete ja tarbijate vahel. Siiani on laialt levinud arvamus, et korporatiivne kommunikatsioon on kontrollitud ja kontrollitav. See mudel on aga muutumas...
Mis toimus 2005. aastal ja kuidas paistis see otsingumootorite päringutes. 2005. aasta otsitumad sündmused, inimesed, loodusnähtuseda, filmid ja ilmingud võtab kokku 2005 Year-End Google Zeitgeist.
Nagu teatab del.icio.us ajaveebis Joshua Schachter ostis Yahoo! selle keskkonna koos saba ja karvadega ära. Nüüd omab Yahoo kahte viimase aja kõige kuumemat keskonda del.icio.us ja Flickr. Kõlakad räägivad, et tehingu hinnaks oli 40M+...
Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on oluliselt efektiivsem tegevus, kui otsingumootorites reklaami ostmine. See vastab tõele iga mõõdetava näitaja puhul. Otsingutulemustest saabunud külastajad muutuvad suurema tõenäosusega tegutsejateks, kui reklaami kaudu teie lehele jõudnud kasutajad. Need näitajad...