Category: Online PR

PR internetis

Usaldusväärsus 0

Usaldusväärsus

Online Marketing Blog toob välja 25 faktorit, mis on olulised kodulehe usaldusväärsuse tekkimisel (25 Signals of Credibility for Marketing Agencies). Postituse juures on poll, mille tulemused näitavad, et oluliseimaks peetakse klientide arvamusi, kõmu ja...

Service Temporarily Unavailable 1

Service Temporarily Unavailable

Lugesin täna hommikul Delfist, et avati Eesti suurima tootevalikuga e-kauplus (www.grant.ee). Umbes poole kümneks oli teatas server, et teenus ei ole ajutiselt kättesaadav. See leht tundub töötavat Zoneis, mis iseenesest peaks olema küllaltki vastupidav...

Media – Mass = Journalism 2.0 0

Media – Mass = Journalism 2.0

Steve Rubel viitab väga asjalikule Washington Post’i artiklile, milles arutletakse ajakirjanduse, avalike suhete ja reklaami suundade üle maailmas, kus internet on muutunud peamiseks meediakanaliks ning auditoorium on killustunud väikesteks kogukondadeks.

Online PR ja ajaveebindus 0

Online PR ja ajaveebindus

NewPR Wiki on suurepärane infokogu online PR võimaluste ja arengute teemadel. Wikis avaldava arvamust ja annavad nõu mitmed kõva taseme PR tegijad. Olulisteks teemadeks on korporatiivblogimine ja selle kasutamine avalikes suhetel. Projektiga on võimalus...

PR ja internetiturundus 0

PR ja internetiturundus

Internetiturundajad ja PR-inimesed hakkavad tasapisi mõistma, et kogu elektrooniline kommunikatsioon, pressiteated, artiklid ja uudised peavad olema optimeeritud ja arvestama otsingumootoritega, sest see kasvatab külastajate arvu. Greg Jarboe on pioneer otsingumootorite ja pressiteadete ühendamisel. Online...