Category: Statistika ja uuringud
Tundub, et eesti domeenimajandus sammub jõudsalt ja eksponentsiaalselt edasi. 16. novembril registreeriti 35000. ee domeen. viimased 1000 domeeni lisandusid 47 päevaga! Kui nii edasi läheb siis on meil aasta pärast 43-50 tuhat domeeni. Huvitav,...
Kuna ma postitan praegu vaheldumisi siia ja Dreamgrowsse, siis mõtlesin, et panen siia ka viite üles. Uhiuus magistritöö Eesti eksportööride internetiturundusest.
Bännerite, kampaanialehtede ja pakkumiste testimine on väga oluline ja aitab tihti kordades rohkem külastajaid tegutsema panna. Leidsin sellise koha nagu Jonathan Mendez’i blogi, milles peamiselt sellest räägitaksegi. Paar huvitavat pealkirja sealt: Multivariate Element Test...
The Networked Readiness Index 2007–2008 rankings paneb Eesti 20. kohale, pärast Jaapanit ja enne Prantsusmaad. Palju õnne meile 🙂
Täna märkasin, et Google Analytics võimaldab nüüd graafikuid vaadata ka kuu ja nädala kaupa. Sellest olen ammu puudust tundnud. Peamine eelis nende vaadete puhul see, et silutakse välja juhuslikud hüpped päevastes kasutamisnumbrites ning on...
Kõigile kes veel tähele ei ole pannud, siis Google Analytics’i benchmarking funktsioonile pääseb ligi siit: Esmalt, kui te selle funktsiooni sisse lülitate, ei saa kohe uurima ja puurima asuda. Öeldakse, et “Benchmarking data is...
Pagan! Tuleb tunnistada, et ei julgenud 70 protsenti välja pakkuda. Ma arvasin, et enam nii kiiresti ei kasva ja jääb kuhugi 50 protsendi ehk 120 miljoni krooni piiridesse. Emor näitab, et ennustamises pean veel...
Tänases Äripäevas on artikkel, kus räägitakse kampaanialehtedest. Ma kirjutasin sellest tiba rohkem, kui lehte jõudis ja säästlikkuse mõttes panen pika jutu siia ka üles. Minisaidid ehk kampaanialehed on veebireklaamis erakordselt olulised. Kampaanialeht on koht,...
I got curious what country is most Facebook. Here’s the Facebook penetration in different countries according to their advertising tool with setting “I want to reach people age 18 and older in X”. I...
Kuna meil eriti inimesi ei uurita, siis tuleb kasutada välismaist infot ja üritada selle najal kohalikke oletusi teha. Pew Internet & American Life Project on välja tulnud uuringuga A Typology of Information and Communication...