Category: Statistika ja uuringud

Telereklaam ei müü 1

Telereklaam ei müü

Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks vaid kolmandiku sellest, mis ta ole 1990 aastal. Väheneb nähtud reklaamide...

1024 8

1024

1024×768 on resolutsioon, mis on umbes kahe kolmandiku kasutajate monitoridel. Enamus fikseeritud laiusega lehti on tänapäeval tehtud 800×600 resolutsiooniga monitoridele. Nii väikest resolutsiooni kasutab, olenevalt keskkonnast, 5-10 protsenti külastajatest. Ülejäänutel on resolutsioon suurem*. Mul...

1% reegel 3

1% reegel

Charles Arthur kirjutab Guardiani artiklis What is the 1% rule?, et keskkondades, kus külastajad saavad ise sisu lisada teeb seda aktiivselt umbes üks protsent kasutajatest. Kümme külastajat osalevad vestluses kommentaaride või soovitustega ja ülejäänud...

pri.ee 7

pri.ee

Käisin mina täna sõbra lehel kavandatava puhkusega seotud asju vaatamas, kui järsku puhkuse mõtted kus see ja teine kadusid ning mõtlesin, et pean töökuulutusi sirvima hakama. Nimelt olen mina suur internetiturunduse asjapulk ja tema...

Suvine statistika 2

Suvine statistika

Kuni Jaanipäevani enamus suurte portaalide külastatavus aina langes (Näiteks Neti kasutajate arv langes peaaegu 100 tuhande kasutaja võrra, 645 tuhande pealt 551 tuhandele). Sama languse tegid läbi ka mitmed väiksemad lehed, mille statistikat ma...

Google edu üha kasvab 0

Google edu üha kasvab

Hitwise andmetel on Google otsingumootori osakaal USA kasutajate seas jõudnud peaaegu 60 protsendini (59,3). Google’ile järgneb 22 protsendiga Yahoo otsing ja MSN on 12,1 protsendiga kolmandal kohal. Kui Google on viimase kolme kuuga võitnud...