Category: Blog e ajaveeb ja turundus

Blog e ajaveeb ja turundus

E-turundus eksperiment 0

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab paari postituse ja mõne lingiga mõjutada otsingutulemusi Google ja Neti otsingumootorites. E-turundus märksõna esialgselt DreamGrow veebis ei esinenud. Selle asemel oli kasutuse...

Tsensuur vs isiklik blacklist 3

Tsensuur vs isiklik blacklist

Eelmistest postitustest (Tsensuur ja Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist) ei tulnud päris hästi välja, miks ei piisa Suure Venna poolt teostatavast tsensuurist ja on vaja isiklikku blacklisti. Suur Vend, nii abivalmis kui ta ka...

Tsensuur 15

Tsensuur

Tsensuur ei ole lahendus ja see on väga mitte blogosfäärlik. See, et mingid lollid jorisevad, et tohiks teisi segada. Mõnedele võivad need kolm ajaveebi väga meeldida ja nad lausa ootavad, millal jälle midagi uut...

Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist 5

Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist

Täna lugesin paari postitust, mis kurdavad, et blog.tr.ee on tiba ühekülgseks muutunud. Tuleb tunnistada, et jagan seda seisukohta. Jube suurepärane mõte oleks blacklist. Lisaks lemmikutele võiks registreeritud kasutajatel olla võimalus teha must nimekiri blogidest,...

Äriline ajaveebindus Euroopas 0

Äriline ajaveebindus Euroopas

UPS Europe Business Monitor (eriti ebamugav flash vigur, siin on PDF-fail) andmetel on Euroopa ärituusade mõjutamiseks ikka veel kõige paremaks meetodiks trükimeedia. 49 protsenti ärijuhtidest peab oma kõige olulisemaks infokanaliks ajalehti. Teisel kohal on...