Category: Blog e ajaveeb ja turundus

Blog e ajaveeb ja turundus

E-turundus eksperiment 0

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab paari postituse ja mõne lingiga mõjutada otsingutulemusi Google ja Neti otsingumootorites. E-turundus märksõna esialgselt DreamGrow veebis ei esinenud. Selle asemel oli kasutuse...

Tsensuur vs isiklik blacklist 3

Tsensuur vs isiklik blacklist

Eelmistest postitustest (Tsensuur ja Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist) ei tulnud päris hästi välja, miks ei piisa Suure Venna poolt teostatavast tsensuurist ja on vaja isiklikku blacklisti. Suur Vend, nii abivalmis kui ta ka...

Tsensuur 15

Tsensuur

Tsensuur ei ole lahendus ja see on väga mitte blogosfäärlik. See, et mingid lollid jorisevad, et tohiks teisi segada. Mõnedele võivad need kolm ajaveebi väga meeldida ja nad lausa ootavad, millal jälle midagi uut...

Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist 5

Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist

Täna lugesin paari postitust, mis kurdavad, et blog.tr.ee on tiba ühekülgseks muutunud. Tuleb tunnistada, et jagan seda seisukohta. Jube suurepärane mõte oleks blacklist. Lisaks lemmikutele võiks registreeritud kasutajatel olla võimalus teha must nimekiri blogidest,...

Olukorrast blogosfääris 5

Olukorrast blogosfääris

Technorati looja David Sifry tuli välja järjekordse ülevaatega maailma ajaveebinduse olukorrast. Tänaseks jälgib Technorati juba ligi 50 miljonit ajaveebi. Kuna eesti ajaveebidest pole seal kaugeltki kõik esindatud, siis võib oletada, et see number on...

Guy Kawasaki vs Seth Godin 0

Guy Kawasaki vs Seth Godin

Guy Kawasaki esitab Seth Godin’ile üksteist küsimust tema viimase raamatu kohta (Small is the New Big) ja elust üldiselt: Ten Questions with Seth Godin. Üks huvitav tähelepanek intervjuust, seoses eelmise postitusega: We’re not going...

Ajaveeb ja taskuringhääling turunduses 1

Ajaveeb ja taskuringhääling turunduses

Podcasting News kirjutab, et Marketing Sherpa poolt läbi viidud uuring näitas, et ajaveebid ja podcastid on väga tõhusad vahendid turundamaks tehnoloogia sektoris. Eriti hästi toimisid ajaveebid teenuste ja tarkvara müügil, kus kolmandik turundajatest nimetas...

Raamatud 4

Raamatud

Lubasin kuu aega tagasi Sevenline internetiturundus ajaveebi suunas linkijate vahel neli the cluetrain manifesto raamatut laiali jagada. Suvi, Jaanipäev, palju tööd ja muud segavad asjaolud venitasid raamatute kohale toimetamise suhteliselt pikaks aga täna võtsin...

3 aastat ajaveebindust 2

3 aastat ajaveebindust

Avastasin juhuslikult, et täna möödub kolm aastat minu esimesest blogipostitusest blogspot.com keskkonnas. Esialgu ei saanud ma asja mõttest päris täpselt aru ja kasutasin seda keskkonda peamiselt avalike viidet hoidlana. Põhimõtteliselt midagi del.icio.us taolist. Umbes...

Äriline ajaveebindus Euroopas 0

Äriline ajaveebindus Euroopas

UPS Europe Business Monitor (eriti ebamugav flash vigur, siin on PDF-fail) andmetel on Euroopa ärituusade mõjutamiseks ikka veel kõige paremaks meetodiks trükimeedia. 49 protsenti ärijuhtidest peab oma kõige olulisemaks infokanaliks ajalehti. Teisel kohal on...