Tagged: uuring

CTR vähenemine 3

CTR vähenemine

Tegin ühe täiesti mitteteadusliku uuringu. Mitteteadsulikkus avaldub peamiselt selles, et tegemist on vaid ühe uuritava objektiga. Statistilises mõttes on andmeid piisavalt. Mul on Netist käepärast ligikaudu 1000 päeva ühe küllaltki sihitud banneri statistikat (tegemist...

Internetireklaam kasvas 63% 0

Internetireklaam kasvas 63%

Septembri keskel lasi Emor välja Eesti 2007. esimese poolaasta reklaamituru andmed. Internetireklaam kasvas 63 protsenti. Kogu reklaamimahust moodustab see juba 8 protsenti, mis on rohkem kui raadio- (6) ja välireklaam (7). Rahaliselt oli see...

Kliki siin! 0

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing Sherpa artiklid püsivad tasuta vaid nädala, toon siin peamised tulemused eraldi...

Kuidas me otsingutulemusi vaatame? 0

Kuidas me otsingutulemusi vaatame?

Cornell University Computer Science & Human-Computer Interaction grupp on läbiviinud põhjaliku uuringu, kuidas veebikasutajad otsingutulemusi vaadates käituvad. Kuigi see uuring on mõned aastad vana, siis võib arvata, et enamjaolt peab see veel paika. Eye...

Mida B2B kasutaja otsib? 1

Mida B2B kasutaja otsib?

Kuulasin eile teleseminari, kus Gord Hotchkiss (Enquiro) ja Stefan Tornquist, (MarketingSherpa) tutvustasid oma viimase ärikasutajate uuringu tulemusi (How Business to Business (B2B) Purchasers Buy). Kuidas ärikasutaja otsingut tehes käitub? 74 protsenti meist klikib orgaanilistel...

Enquiro uus B2B uuring 0

Enquiro uus B2B uuring

2004 aastal välja tulnud Enquiro ja MarketingSherpa uuring B2B ostukäitumisest on olnud abiks paljude keskkondade arendamisel ja ärikliendi otsingukäitumise mõistmisel. Värskes uuringus, Busines to Business survey 2007(vajalik tasuta registreerumine), on ostjad jagatud erinevatesse rollidesse...

Privaatsus 0

Privaatsus

Kes loeb „privacy policy“ osa internetipoodides? Võibolla ei saa ma asjadest õigesti aru aga, minu jaoks on tegemist selle osaga veebist, mida ma ei loe. Tuleb välja (Online shoppers will pay more for privacy),...

Online video vaatamine TV arvelt 1

Online video vaatamine TV arvelt

Videokeskkondade nagu YouTube, Google Video ja teised vaatamiseks kulutatav aeg tuleb tele arvelt. BBC poolt tellitud uuringus küsitleti rohkem kui 2000 inimest ja leiti, et 43 protsenti neist, kes kasutava vähemalt korra nädalas online...

Natuke uuringuid 7

Natuke uuringuid

Doubleclicki saidist on saadaval huvitavat infot tarbijate käitumise kohta reklaamide vaatamisel ja kuidas digitaalne meedia kasutaja ostuotsuseid mõjutab: Touchpoints IV: How Digital Media Fit into Consumer Purchase Decisions. Üks oluline infotükk sealt on asjaolu,...

Millal maili saata? 4

Millal maili saata?

Mõni aeg tagasi kirjutasin, et parim aeg klientidele uudiskirja saatmiseks on reede (Maili saada reedel). eROI 2006. aasta teise kvartali uuringu (PDF) tulemuste järgi on see nüüd muutunud ja kõige rohkem avatakse kommertskirju nädalavahetusel....