PR ja internetiturundus
Internetiturundajad ja PR-inimesed hakkavad tasapisi mõistma, et kogu elektrooniline kommunikatsioon, pressiteated, artiklid ja uudised peavad olema optimeeritud ja arvestama otsingumootoritega, sest see kasvatab külastajate arvu.
Greg Jarboe on pioneer otsingumootorite ja pressiteadete ühendamisel. Online Marketing Blog tegi temaga intervjuu: Interview with Greg Jarboe of SEO-PR.
Greg räägib, kuidas Yahoo! News and Google News pidevalt oma algoritme muudavad, et nende pakutavad uudised oleksid kõige värskemad ja asjakohasemad. See tähendab, et asjad, mis töötasid eelmine aasta ei pruugi praegu enam head positsiooni kindlustada.
Ta lükkab ümber ka arvamuse, et pressiteadete optimeerimine on “trikk”, mida kasutada, et oma kehv teade otsingumootorite tulemuste tippu ajada. Kuigi see on põhimõtteliselt võimalik, siis ei saate sellest mingit kasu, kui kasutaja ei leia endale vajalikku infot.
Teise olulise asjana toob ta välja selle, et enamus PR-tegelasi on üllatunud, kui saavad teada, et peavad muutma teate sisu või pealkirja selleks, et see internetis paremini leitav oleks.