Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on oluliselt efektiivsem tegevus, kui otsingumootorites reklaami ostmine. See vastab tõele iga mõõdetava näitaja puhul. Otsingutulemustest saabunud külastajad muutuvad suurema tõenäosusega tegutsejateks, kui reklaami kaudu teie lehele jõudnud kasutajad. Need näitajad on vastavalt 4,2 ja 3,6 protsenti.

Otsingutulemusi märgatakse, loetakse ja klikitakse rohkem, kui nende kõrval olevaid reklaame, kuid sellest hoolimata kulutati 2005. aasta lehtede optimeerimisele vaid 12% (660 miljonit dollarit) sellest summast, mis kulub otsingumootoritesse reklaami ostmisele (5,5 miljardit dollarit).

Turundajad kulutavad hulga raha reklaamile jättes tähelepanuta oma kodulehe otsingumootoritele söödavaks tegemise. Tulemuseks on investeeringu väiksem tootlus (ROI) ja lühema ajalised tulemused.

Numbrid on pärit uuringust Top Three Search Marketing Trends to Watch in 2006 (313kB PDF) ja käivad USA kohta, kuid Eestis on olukord ilmselt veelgi närusem. Internetiturundus ja töö lehtede optimeerimisega on meil veel haruldus ja tänu sellele saavad üksikud pioneerid erakordselt häid tulemusi.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.