Tagged: marketingsherpa

Mida B2B kasutaja otsib? 1

Mida B2B kasutaja otsib?

Kuulasin eile teleseminari, kus Gord Hotchkiss (Enquiro) ja Stefan Tornquist, (MarketingSherpa) tutvustasid oma viimase ärikasutajate uuringu tulemusi (How Business to Business (B2B) Purchasers Buy). Kuidas ärikasutaja otsingut tehes käitub? 74 protsenti meist klikib orgaanilistel...

Internetiturunduse trendid 0

Internetiturunduse trendid

MarketingSherpa on välja tulnud järjekordse ülevaatega internetiturunduse teemadel. Tähtsamate leidudega saab tutvuda siin Top 7 Results From MarketingSherpa’s Search Benchmark Study. Kuna see artikkel on tasuta vaid 10 päeva, siis toon siin ära ka...

Internetipoed, eyetracking ja statistika 0

Internetipoed, eyetracking ja statistika

MarketingSherpast leiab huvitavat statistikat ja uuringuandmeid internetikaubanduse kohta. Mis motiveerib kasutajaid? Mida keskkonna jures testida ja kuidas see tulemustele mõjub? Paar huvitavat pilti selle kohta, mida kasutajad lehel vaatavad (suured pildid on out, vaadatakse...

Reklaam otsingumootoris 0

Reklaam otsingumootoris

MarketingSherpa kirjutab (Why You *Must* Track Delayed Search Impact –- Real-Life Story), et reklaam otsingumootoris on palju rohkem, kui „nägi, klikkis, ostis, lahkus“. Kui inimesed esimest korda teie lehele satuvad ei pruugi nad kohe...

Ajaveeb ja taskuringhääling turunduses 1

Ajaveeb ja taskuringhääling turunduses

Podcasting News kirjutab, et Marketing Sherpa poolt läbi viidud uuring näitas, et ajaveebid ja podcastid on väga tõhusad vahendid turundamaks tehnoloogia sektoris. Eriti hästi toimisid ajaveebid teenuste ja tarkvara müügil, kus kolmandik turundajatest nimetas...