Kulutused internetireklaamile kasvavad

Kulutused internetireklaamile kasvavad

[lbmn_commentscount]

Üha suurema osa ettevõtete turunduseelarves on koht ka internetil. Outsell korraldas uuringu, mille tulemustest nähtub, et 80 protsenti reklaamijatest kasutavad kanalina ka interneti ja see number peaks aastaks 2008 jõudma vähemalt 90 protsendini. Need turundajad kulutavad internetis 18,2 protsenti oma turunduseelarvest. Ligi kolmandik sellest rahast kulub oma kodulehe arendamisele ja optimeerimisele.

1200 Ühendriikide ettevõtet hõlmanud küsitluse tulemusena arvab Outsell, et trüki-, raadio- ja telereklaami osakaal hakkab vähenema, kuid need ai kao täielikult. Reklaamijad hakkavad üha rohkem kasutama sihitud, märksõnadel põhinevat, reklaami. Reklaamile otsingumootorites oodatakse 2006. aastal 26 protsendilist kasvu. Reklaami Google’is peetakse efektiivsemaks, kui Yahoo! ja MSN’i lahendusi.

Kõige efektiivsemaks traditsiooniliseks turunduskanaliks peetakse üritusturundust (74%), millele järgneb otsepost (72%). Online kanalitest peetakse efektiivseimaks emailiturundust (65%) ja reklaami otsingumootorites (54%).

Kogu online reklaami maht kasvab 2006. aastal 19 protsenti ja 20 protsendiline aasta kasv peaks jätkuma vähemalt 2008. aastani.

Eesti kohta sellised põhjalikud andmed puuduvad, kuid oletades, et me olema ligikaudu kolm aastat ameeriklastest taga võiks selliseid numbreid Eestis oodata aastatel 2008 või 2009.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *