Tagged: reklaam

Interneti teab, kes sa oled! 2

Interneti teab, kes sa oled!

New York Times’i ajakirjanik esitas neljale suurele internetifirmale (AOL, Google, Microsoft ja Yahoo) küsimuse, kas nad oleksid võimelised sulle sinu nimega reklaami näitama. Kõik vastused olid põhimõtteliselt JAH, millele oli lisatud natuke häma. Tasub...

Reklaami jälgimine Soomes 3

Reklaami jälgimine Soomes

DT blogist leidsin sellise loo, et Soomes kasutab otsingureklaami ligi pool ettevõtetest. Suurepärane! Nad ongi ju internetinduses üks juhtivamaid riike. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Sama postituse lõpus on mingi kala. Soome...

Reklaamist internetis 0

Reklaamist internetis

DT blogis võib leida ühe asjaliku selgituse internetireklaami teemal. Kommentaariks vast seda, et portaalides käivad inimesed sisuga tutvumas. Kui reklaamil ja sisul puudub seos, siis jääb ka tagasiside kasinaks. Kunagi Kain Netist rääkis, et...

Peenise pikendamine 0

Peenise pikendamine

Ikka tuleb ette selliseid äpardusi, et reklaam satub väga ebasobiva artikli kõrvale. Delfi annab teada, kust saab abi, kui tundub, et pole küllalt pikk. See pealkiri on teadlikult kollane 🙂

Seth Godin: Sliced bread and other marketing delights 0

Seth Godin: Sliced bread and other marketing delights

Ole erakordne, väga heast jääb väheks. Väga head ignoreeritakse. Enamus autosid, telekaid, arvuteid on väga head. Me ignoreerime neid. Sõnum ei levi. Väga hea olemine on ellu jäämise hind. Selleks, et midagi suurepärast saavutada,...

Mõõdetavad tulemused! 2

Mõõdetavad tulemused!

Ma olin jube rahul kunagi, kui ma Sevenlinele selle slõugani välja mõtlesin. Mõõdetavad tulemused! Vinge! Enne interneti tulekut oli reklaami ja turunduse efektiivsuse mõõtmine väga hägune. Sel teemal visati isegi nalja: turundusjuht ütleb, et...

Reklaami automatiseerumine 0

Reklaami automatiseerumine

Peaaegu alati, kui ma räägin internetiturunduse tulevikust, siis mainin seda, et reklaam killustub ja automiatiseerub. Selle all pean silmas seda, et tekib palju väikeseid keskkondi, mille efektiivseks kasutamiseks on vaja AdSense tüüpi automatiseerimist. Samuti...

Kas reklaam mõjutab sind? 6

Kas reklaam mõjutab sind?

Kas reklaam mõjutab sind? Lugesin Äripäeva ja avastasin uut turunduse vallas. Nimelt tuli härra Noop välja ideega, et reklaam ei pane kedagi õlut ostma. Reklaam ei pane õlut jooma. Kui ma seeni ei söö,...

The Century Of The Self 0

The Century Of The Self

BBC neljaosaline seriaal tarbimisühiskonna tekkmisest ja Freudi dünastia osast selles (BBC: The Century of the Self). Tõeliselt suurepärane ülevaade masside mõjutamise ajaloost. Klipi pikkus on 58:25. Järgmised osad: Episode Two: The Engineering of Consent...