Tele2 usability porno

Nädalavahetusel tekkis vajadus paar tasuta telefoni soetada. Kuna Tele2 annab 18-kuulise lepinguga telefonid niisama, siis seadsin end teele tele2.ee lehele, et lisainfi leida. Lisaks soovitud telefonidele sain ka uskumatu kasutajakogemuse osaliseks.

Esmalt on võimalik avalehel bännerit klikkida ja sealt see mõnu pihta hakkab. Bänner avab ilma mingi nähtava põhjuseta uue akna, mis on tele2.ee alamleht. Bänner ise on Flash, mis ei lase kasutada erinevaid „open in new …“ võimalusi. Eelnevalt avatud uus aken võttis ära võimaluse back-nupuga avalehele tagasi saada.

Avanenud lehel on tasuta telefonide pakkumised, kokku üheksa. Kuna oli oluline selgitada välja, millistel mudelitel on teatavad omadused, siis klikkisin esimese põneval mudelil ja naksti avatigi mulle soovitud infoleht. Ok, vaatasin, et sel mobiilil puudub MP3-mängija, vaatame mõnd teist mudelit. Back.

Mis back? Kes on enne sellist asja näinud, et laseme külastajal back-nuppu kasutada. Osavad veebitreialid olid javascript-maagiaga selle tüütu back-funktsiooni kasutamise võimaluse elimineerinud. Vinge värk! Samuti ei olnud koheselt ilmselge, et eripakkumiste lehele tagasi saamiseks on vaja klikkida menüükirjel „Pood“. Seega läks kasutaja uuesti tele2 avalehele klikkis uuesti lahti uue akna ja valis järgmise mudeli, et selle omadusi näha. Nii jätkus see iga mudeliga.

Igasugune brauseri funktsionaalsus, mis oleks aidanud kasutajal oma elu lihtsamaks teha oli ettenägelikult katki tehtud. Muidu oleksin vaadanud kõikide telefonide omadusi, aga selline navigatsioon väsitas väga kiiresti ära ja kui oleks olnud mõni konkurent, kelle lehelt samu pakkumisi saada, oleks kohe sinna üle läinud.

Eksisteerib kahtlemata võimalus, et ma ei saa millestki aru ja tegelikult on kõik väga lihtne, aga arendajad peaksid siiski ka minusugustega arvestama. Kui teil eelarve on väike ja testida ei saa, siis laske näiteks sõbral üle vaadata. „Kuule tüüp, viska mu kampaanialehele pilk peale, tee seal toiming X ja anna teada, kuidas oli.“ Suure hulga kannatusi saab nii kokku hoida ja äkki mõjuks ka kampaaniatulemustele positiivselt.

You may also like...

1 Response

  1. Teadja says:

    Ha-haa – tyypiline

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.