Tehke oma uudiskiri!

Uudiskirja üheks olulisemaks tulemuseks on see, et te saate koguda olemasolevate ja potentsiaalsete klientide e-posti aadresse ning saate nende nõusoleku neile aegajalt infot saata. Sellega loote majasisese postitusnimekirja, mida peetakse üheks efektiivsemaks kanaliks internetiturunduses.

Ettevõttest huvitatud inimeste e-posti aadresside kogumine on väga oluline. Suuremad ettevõtted on seda mõistnud ja on nõus selle eest ka kulutusi tegema. Paljude telefonidesse potsatas täna hommikult EMT teada, et tule iseteenindusse ja anna meile oma e-posti aadress ning osaled loosimises. EMT saab välja panna väärtuslikku nänni aga kui see jõukohane pole, siis võib piirduda väärtusliku sisu pakkumisega. Pakkuge inimestele seda, mis neile huvi pakub või nende elu lihtsaks teeb ja nad tulevad.

Kui uudiskiri on käima lükatud, siis pidage kinni paarist lihtsast reeglist. Saatke vaid adressaadile huvitavat ja olulist infot. Kirjad ei tohi olla vaid promo ja müük-müük-müük. Sellisest nimekirjast kustutavad inimesed end kiiresti. Kirjutage pigem harvem ja olulisest, kui tihti ja küsitava väärtusega sisu. Õigesti kasutatud uudiskiri aitab klientidega suhet hoida ja oma mainet kasvatada.

Vaata lisaks:

You may also like...

1 Response

  1. priit says:

    Ei läinud kahte kuudki ja emt pakub jälle emaili registreerimise eest head ja paremat. Seekord nädalavahetus kahele GO spas

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.