[lbmn_archive_heading]

Interneti teab, kes sa oled!

New York Times'i ajakirjanik esitas neljale suurele internetifirmale (AOL, Google, Microsoft ja Yahoo) küsimuse, kas nad oleksid võimelised sulle sinu nimega reklaami näitama.…
Continue reading

Reklaami jälgimine Soomes

DT blogist leidsin sellise loo, et Soomes kasutab otsingureklaami ligi pool ettevõtetest. Suurepärane! Nad ongi ju internetinduses üks juhtivamaid riike. Aga mitte sellest…
Continue reading

Reklaamist internetis

DT blogis võib leida ühe asjaliku selgituse internetireklaami teemal. Kommentaariks vast seda, et portaalides käivad inimesed sisuga tutvumas. Kui reklaamil ja sisul puudub…
Continue reading

Peenise pikendamine

Ikka tuleb ette selliseid äpardusi, et reklaam satub väga ebasobiva artikli kõrvale. Delfi annab teada, kust saab abi, kui tundub, et pole küllalt…
Continue reading

Seth Godin: Sliced bread and other marketing delights

Ole erakordne, väga heast jääb väheks. Väga head ignoreeritakse. Enamus autosid, telekaid, arvuteid on väga head. Me ignoreerime neid. Sõnum ei levi. Väga…
Continue reading

Mõõdetavad tulemused!

Ma olin jube rahul kunagi, kui ma Sevenlinele selle slõugani välja mõtlesin. Mõõdetavad tulemused! Vinge! Enne interneti tulekut oli reklaami ja turunduse efektiivsuse…
Continue reading

Reklaami automatiseerumine

Peaaegu alati, kui ma räägin internetiturunduse tulevikust, siis mainin seda, et reklaam killustub ja automiatiseerub. Selle all pean silmas seda, et tekib palju…
Continue reading

Osta elektriline külmik!

Continue reading

Kas reklaam mõjutab sind?

Kas reklaam mõjutab sind? Lugesin Äripäeva ja avastasin uut turunduse vallas. Nimelt tuli härra Noop välja ideega, et reklaam ei pane kedagi õlut…
Continue reading

The Century Of The Self

BBC neljaosaline seriaal tarbimisühiskonna tekkmisest ja Freudi dünastia osast selles (BBC: The Century of the Self). Tõeliselt suurepärane ülevaade masside mõjutamise ajaloost. Klipi…
Continue reading