Google ja statistika

Mõni aeg tagasi ostis Google statistikatarkvara tootja Urchin’i. Umbes poole aasta pärast järgnes sellele nende tehnoloogial põhineva teenuse Google Analytics välja toomine. See tekitas internetiturundajates suurt elevust ja ajas statistikaprogrammide pakujatel hirmu naha vahele. Tänaseks pole aga Google tasuta teenus olulist revolutsiooni tekitanud.

Nüüd aga tegi Google oma teise ostu veebistatistika valdkonnas ja omandas MeasureMaps(http://www.measuremap.com/) tarkvara tootja, mis keskendub ajaveebide külastatavuse mõõtmisele. Kuhu Google sellega jõuda tahab pole veel teada. Kas tullakes mõne aja pärast välja uue statistika teenusega, üritatakse kontrolli alla saada ajaveebide spämmi või tahetakse reklaame täpsemalt sihtmärgini toimetada? Seda saame teada ilmselt 6-12 kuu pärast.

Vaata ka postitust tasuta statistika programmidest.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *