Category: Õpetlikud lood

Telefonikataloogid 9

Telefonikataloogid

Üks tuttav päris minult millistesse telefoniraamatutesse tasuks reklaami panna. Hmmm… esimene vastus oli muidugi, telefonikataloogid on mõttetud. Mõni aeg tagasi helistas mulle üks telefonikataloogi müüja ja rääkis, kui hea kataloog neil on. Kui jutt...

Kolmanda bänneri saladus 6

Kolmanda bänneri saladus

Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See on ka mõistetav arvestades artiklis toodud algandmetega. Nagu Vali Dool oma...

Testida, testida, testida 8

Testida, testida, testida

See pole just esimene kord, kui ma ütlen et, testida on vaja. Üht kampaaniat jooksutades otsustasi teha hunniku (täpsemalt kolm) lihtsaid bännereid ja selgitada välja, milline neist kõige paremini toimib (tasub tähelepanna ka revolutsiooni...

The Art of the Start 4

The Art of the Start

Kuna meil on käes juba kolmas aastatuhat, siis otsustasin ära proovida ka sellise nõiakunsti nagu Rich Media. See siin on esmalt katsetus, kuidas YouTube videot siia ajaveebi sisse pookida. Tegmist on lühikese õpetliku looga...

Mida ootavad jaeostjad internetist? 0

Mida ootavad jaeostjad internetist?

Web pages that sell: Best practices from successful sites loetleb mitmeid faktoreid, mis panevad online poe paremini tööle. Kuigi artikkel on juba peaaegu poolteist aastat vana , tundub sellel olev info ka täna ajakohane...

Kui palju maksab kodulehe tegemine? 0

Kui palju maksab kodulehe tegemine?

Sain paar päeva tagasi sellise küsimuse: millise rahasummaga peab arvestama nii olemasoleva uuendamise kui ka täiesti uue kodulehe loomise puhul? Minu vastus on pikk ja segane aga loodetavasti annab otsad kätte, millest alustada. Sellele...

Tarbija õigused 2

Tarbija õigused

Dig Tank kirjutab kõige olulisematele asjadele, mida silmas pidada kliendiga suhtlemisel: Tell me clearly who you are, and why you are contacting me. Tell me clearly what you are, or are not, going to...

Testige, testige, TESTIGE!!! 3

Testige, testige, TESTIGE!!!

Internetiturundus on tihedalt seotud tehnoloogiaga ja seal kipub aegajalt ikka midagi viltu minema. See on põhjus, miks üheks tähtsamaks nõuandeks internetiturunduses on: “Testige, testige, TESTIGE!!!” Kui te tahate, et külastaja lehel midagi teeks, siis...

10 nõuannet usaldusväärsuse suurendamiseks 1

10 nõuannet usaldusväärsuse suurendamiseks

Stanfordi Ülikooli lehelt leiab nimekirja asjadest, mis on olulised oma kodulehe usaldusväärsuse suurendamiseks. Tulemused põhinevad aastate pikkustel uuringutel, millel osales üle 4500 inimese. Peamised usaldusväärsuse faktorid on järgmised: 1. Inimestel peab olema lihtne teie...