Tagged: Kasutatavus

Google uus favicon 4

Google uus favicon

Google vahetas poolteist nädalat tagasi oma favicon’i välja. Endisest, kirjus kastis olnud, suurest G-st on saanud väike, sinine, kastita, g. Minult on aegajalt küsitud, et kui oluline on favicon. Ma pole osanud muud vastata,...

ID-kaardindus 15

ID-kaardindus

Märkasin, et Hansapangas pole vaja enam, ID-kaarti kasutades, salasõna sisestada, aga samas on vaja iga makse allkirjastada. Tulemus on tiba ebamugavam kasutada. Kui varem sai keyloggeriga varustatud sõber ainult pin1 kätte siis nüüd on...

Lingipuru 080207 0

Lingipuru 080207

Seth Godini e-raamat teemal, kuidas läheneda veebile turundusliku protsessi osana. KnockKnock.  The New Rules of Viral Marketing: How word-of-mouse spreads your ideas for free  Ten Ways to Use LinkedIn Guy Kawasaki kirjutab, kuidas LinkedINist...

Kolme kliki reegel 5

Kolme kliki reegel

Eturundus11 seminaril sai paaril korral kuulda seda, et kolme kliki reegel ei pea paika ja pole mõtet endale sellega stressi tekitada. Esitatud kontekstis olen ma täiesti nõus, et kasutaja võib vabalt teha lehel ka...

Hinnavaatlus 5

Hinnavaatlus

Kui teil peaks juhuslikult tekkima mõte teha keskkond, mille ivaks on arvutikaupade hindade jälgimine, siis millise paremeetri järgi te kasutajatele kuvatavat infot sorteeriksite (vaikimisi)?

Hea Flash 0

Hea Flash

Ma olen tohutu Flash vaenlane, sest mulle tundub, et enamjaolt püütakse Flashi ning muude kellede ja viledega peita sisus ja kontseptsioonis haigutavat auku. Täna hommikul, City24st endale kontorit otside sattusin, aga lehele, kus Flash...