Seosed

Reklaamis kasutataks juba ammu seda, et toode seotakse millegagi, mis tekitab tarbijas positiivseid emotsioone. Nii seotakse need positiivsed emotsioonid pakutava tootega. Tavaliselt me ei pane tähele selliste seoste tekkimist, sest need on väga hajutatud ja mõju kanaleid on mitmeid. Samuti pole enamus meist ühegi sportlase või meediategelase nii suured fännid, et see meid väga tuntavalt mõjutaks.

Mul tekkis aga juhuslikult selle efekti väga märkimisväärne kogemus. Tegemist on rongidega. Minu jaoks olid rongid pigem stagnaaegsed igandid ja kasutasin aegajalt väljendit „kole nagu rong“. Mõni aeg tagasi aga avastasin, et enam ma nii ei arva ja leian, et rongid on ikka jube lahedad asjad.

Muutuse põhjust pole vaja kaugelt otsida, minu 3-aastane poeg on metsik rongide fänn ja tema on minu jaoks kõige olulisem positiivne tegelane. Seega tekkis minus tugev seos, enam jaolt kui ma midagi rongidest kuulsin tuli see väga positiivsest allikast ja tulemuseks oligi kannapööre minu suhtumises rongidesse.

Oluline on siin ka tähele panna seda, et kuigi ma saan väga täpselt aru, miks mulle nüüd rongid meeldivad ei vähenda see selle emotsiooni tugevust.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.