RSS kogub tuure

Jupiterresearchi andmetel plaanib 63 protsenti suurfirmadest (käive üle 50 miljoni dollari) võtta 2006. aastal kasutusele sisu edastamise RSS-i abil. Täna teeb seda vaid 29 protsenti suurtest ettevõtetest.

Teisest küljest on huvitav teada, et 71 protsenti ameeriklastest pole kunagi kuulnud RSS-ist

You may also like...

5 Responses

  1. kuldar says:

    RSS on way liiga tehniline asi mainstreami jaoks. kuigi ta võib seda teatud mahus kasutada (ala loeb kolme blogi), siis enne see massidesse ei lähe kui tulevad lihtsad ning praktilised teenused, mis RSSil baseeruvad. Näiteks peab RSS kiiremas korras mobiili liikuma.

    ma veaks paralleeli podcastimisega, kus on võtmesõnaks saanud lause YOU HAVE TO TAKE IT WITH YOU.

    RSS pelgalt arvuti küljes ei ole mingi revolutsioon, küll aga siis kui RSSi voog tabab sind rongis istudes.

  2. priit says:

    RSS on juba massides. Päris märgatav protsent inimesi kasutab RSS feede (kuskil tagapool postitustes on täpne number ka) aga nad ei tea seda. Ma ei räägi RSS tehnoloogia tundmisest ja kasutamisest vaid sellel baseeruvate teenuste kasutamiseks.

    Tee näiteks uuring kui paljud internetikasutajad kasutavad sellist asja nagu TCP/IP

  3. priit says:

    ja veel, et RSS ongi revolutsioon, et annab võimaluse saata infi kuhu iganes

  4. kuldar says:

    ma siiski jään oma poindi juurde, kus tehnoloogia ise revolutsiooni luua ei suuda. vaja on kaasnevaid hõvesid, mida oskavad kasutada ka need, kes ei tea üldse miks ja kuidas net ja arvuti töötab. RSS peab muutuma veelgi lihtsamaks ja arusaadavamaks ka maal elavale 60 aastasele memmele, kellele tiiger arvuti ja neti tõi.

  5. priit says:

    Add to My Yahoo, My MSN, Google Reader jne nupud ongi ju see "kaasnevaid hõvesid, mida oskavad kasutada ka need, kes ei tea üldse miks ja kuidas net ja arvuti töötab". Veel lapsekingades aga suund on õige. Enamus neist inimestest, kes neid nuppe vajutavad ei tea midagi RSS-ist.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.