Millised kanalid toimivad ja millised mitte
Suuremate internetiturundajate seas läbiviidud uuring toob välja, mis oli nende arvates parimad ja halvimad kanalid kuhu oma turundus raha paigutada Biggest Internet Marketers Rate Best & Worst Tactics of 2005 + Reveal 2006 Plans. 52% protsenti vastanutest pidas parimaks kanaliks reklaami otsingumootorites. Sellel järgnesid email oma kogutud nimekirjadele ja rich media reklaamid vastavalt 47 ja 38 protsendiga.
Kõige kehvemaks kanaliks osutus 52 protsendiga email renditud nimekirjadele, millele järgnesid pop-up ja -under ning bännerreklaam, mõlemad 39 protsendiga. Bännerreklaami klikitavus väheneb pidevalt ja üha rohkem turundajaid ei pea seda enam efektiivseks kanaliks.
Kõige populaarsemateks kanaliteks 2006. aastal, kuhu oma turundusraha suunata pakuti välja kodulehe värskendamist ja kohendamist (39%), turundus otsingumootorites (38%) ja internetireklaam üldiselt (36%).