Google AdWords

Google AdWordsi märksõnade töövahend näitab nüüd ka antud märksõnade päringute trendi viimase 12 kuu kohta. Huvitav on jälgida, kuidas hooajalised märksõnad nagu kanuu aastajooksul käituvad. Samas kultusbrändide, nagu Porsche, kohta päritakse infot kogu aastajooksul suhteliselt stabiilselt. Väike tõus toimub vaid jõulude ajal.

Kuigi sealt väga täpset infot ei saa on see vahend ikkagi abiks internetikasutajate paremaks mõistmiseks.

Nüüd tuleb aga hakata end aga pittu sättima. Ajaveeb 2006.

You may also like...

3 Responses

  1. Heip, kas oled ise proovinud Google Adwordsi? Igatahes tundub, et neil Eestis see teenus lihtsalt ei toimi. Kirjutan oma kogemusest pikemalt: http://www.tudengiportaal.e

    Oki, teine Priit

  2. Taavi says:

    Heia,

    Minul on enam vähem positiivsed kogemused, kuigi eestikeelset reklaami pole kordagi sinna pannud. Kummaline on ainult see, et paar korda on nad mu kehtestatud päevalimiidist üle läinud.

  3. priit says:

    Ma olen Google AdWordsi kasutanud päris palju ja tulemustega igati rahul. Samas ei ole ma seda kasutanud Eestis vaid kampaaniad on olnud inglise keelsed ja suunatud välismaale.

    Taavi märkus limiidi ületamise kohta on õige aga nagu nende oma abi leht teatab, siis pikema kampaania puhul jääb keskmine siiski limiidist allapoole.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.