[lbmn_archive_heading]

CTR vähenemine

Tegin ühe täiesti mitteteadusliku uuringu. Mitteteadsulikkus avaldub peamiselt selles, et tegemist on vaid ühe uuritava objektiga. Statistilises mõttes on andmeid piisavalt. Mul on…
Continue reading

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing…
Continue reading

Google vs Neti reklaam

Eestis pakub mõistliku märksõnapõhist reklaami Neti. Ainsaks probleemiks on see, et maksta tuleb reklaami näitamise eest mitte kliki eest. Kui mõningane kogemus juba…
Continue reading

Kolmanda bänneri saladus

Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See…
Continue reading

Testida, testida, testida

See pole just esimene kord, kui ma ütlen et, testida on vaja. Üht kampaaniat jooksutades otsustasi teha hunniku (täpsemalt kolm) lihtsaid bännereid ja…
Continue reading