Millal internetiturundusega alustada?

Millal internetiturundusega alustada?

[lbmn_commentscount]

Internetiturundusega tuleb alustada enne seda, kui te oma domeeni registreerite. Satun aegajalt sellisesse olukorda, kus potentsiaalne klient ütleb et nad hakkavad internetiturundusega tegelema küll, kuid enne on vaja koduleht valmis teha. See ei ole kõige mõistlikum lähenemine.

Soovitan kõigile kasutada lihtsat protsessi – miks, kellele, mida, kuidas (eesmärk, sihtgrupp, sõnum, lahendus). Kunagi ammu-ammu (2002 vist) kirjutasin sellel teemal artikli Kuidas teha toimivat kodulehte?. See artikkel on siiani ajakohane ja on seda ka viie aasta pärast, sest tegemist on protsessiga, mis keskendub eesmärkidele ja tulemustele ning tehnoloogia valitakse sellele vastavalt.

Väga paljud veebid valmistatakse eesmärgita, tehtud-mõeldud meetodil ja see mõeldud osa jääb tahaplaanile. Et mõtteid liikuma panna, toon siia mõned lihtsad näited eemärkidest, mille puhul on märatud kaks numbrit. Esiteks, mida me saavutada tahame ja teiseks, mis aja jooksul see toimuma peaks.

  • Tuua oma kodulehele kolme kuu pärast 150 külastajat/klienti päevas
  • Saavutada kodulehel poole aastaga 10 protsendiline tagasisidemäär
  • Suurendada veebitellimuste arvu kolme kuuga 15 protsenti
  • Suurendada kodulehe külastajate arvu aastaga 100 protsenti
  • Vähendada, aasta jooksul, abitelefoni koormust 40 protsenti, suunates kliendid kodulehel olevale infole
  • Koguda jooksvalt potentsiaalsete klientide kontaktandmeid, 15 protsenti kodulehe külastajatest
  • Suurendada veebist tulevate tellimuste tulusust 20 protsenti järgmise kvartali jooksul

Iga tund, mida te kulutate eesmärkide seadmisele ja planeerimisele, tuleb kuhjaga tagasi. Nii teate, kuhu te teel olete ja kas te liigute õiges suunas. Samuti väldite hilisemat ümbertegemist ja kesiseid tulemusi.

Oluline on ka see, et kui tulemused saavutatud, siis lähete uuele ringile. Seate uued eesmärgid ja tähtajad, korrigeerite vanu ja lähete oma tegevusega edasi.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *