Hea mulje 30 sekundiga

Hea mulje 30 sekundiga

[lbmn_commentscount]

Oma klientide lehtede statistikaid jälgides vaatan ma alati ühe näitajana, kui suur on alla 30-sekundiliste külastuste osakaal. Külastajad, kes viibivad lehel vähem kui 30 sekundit ei pidanud seda lehte tähelepanu vääriliseks. Kas tundus leht kasutajale “imelik” või ta nägi, et sellel ei ole infot, mida ta ootas. Siin on tähtis mõista, et inimene võib lahkuda ka juhul, kui lehel olev info on täpselt see, mida ta otsis aga ta lihtsalt ei märka seda. Võib arvata, et inimene kes lehelt sellisel moel lahkus ei ole ka väga motiveeritud tulevikus tagasi tulema. Oluline on jätta hea esimene mulje ja siis on juba aega kasutajat edasi suunata.

Kõige parem tulemus, mis ma olen saavutanud on see, et 30-sekundiliste külastuste osakaal on 29 protsenti kõigist külastustest. Arvan seda, et hea tulemus on kui see number on alla poole.

Chris Garrett Performancing’ust kirjutab artiklis Make A Great First Impression In 30 Seconds Or Less, kuidas külastajale 30 sekundiga head muljet jätta ja talle öelda, et ta on õiges kohas. Kuigi artikkel on kirjutatud ajaveebe silmas pidades kehtivad need nõuanded pea iga veebilehe puhul.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading
    [lbmn_commentscount]
    1. Super, tänud!

    2. Ma üritan sellel teemal lähiajal natukene pikemalt kirjutada. Lühike vastus on AWStats http://awstats.sourceforge….

      • siim helmes
      • January 12, 2006

      Hm, kas Webalizer on ka näiteks suuteline seda näitama? Või milline tasuta mootor näiteks?

    3. Pingback: Tasuta statistikatarkvara

    4. Pingback: 50 millisekundit

     

    Leave a Comment

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    5 Responses

    1. siim helmes says:

      Hm, kas Webalizer on ka näiteks suuteline seda näitama? Või milline tasuta mootor näiteks?

    2. priit says:

      Ma üritan sellel teemal lähiajal natukene pikemalt kirjutada. Lühike vastus on AWStats http://awstats.sourceforge….

    1. November 30, -0001

      Tasuta statistikatarkvara

      Tänapäeval on tasuta ehk vabatarkvarana saadaval põhiliselt kolm statistika paketti. Analog, AWStats ja Webalizer. Saadaval on ka mitmeid veebipõhise teenusena pakutavaid lahendusi, milles kõige märkimisvää…

    2. November 30, -0001

      50 millisekundit

      Mõni aeg tagasi kirjutasin, et nii öelda “valesse kohta” sattunud külastaja lahkub kodulehelt ligikaudu 30 sekundiga. Kanadas on valminud uuring, mis väidab, et tegelikult teeme me otsuse, kas leht meile…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *