Hea mulje 30 sekundiga

Oma klientide lehtede statistikaid jälgides vaatan ma alati ühe näitajana, kui suur on alla 30-sekundiliste külastuste osakaal. Külastajad, kes viibivad lehel vähem kui 30 sekundit ei pidanud seda lehte tähelepanu vääriliseks. Kas tundus leht kasutajale “imelik” või ta nägi, et sellel ei ole infot, mida ta ootas. Siin on tähtis mõista, et inimene võib lahkuda ka juhul, kui lehel olev info on täpselt see, mida ta otsis aga ta lihtsalt ei märka seda. Võib arvata, et inimene kes lehelt sellisel moel lahkus ei ole ka väga motiveeritud tulevikus tagasi tulema. Oluline on jätta hea esimene mulje ja siis on juba aega kasutajat edasi suunata.

Kõige parem tulemus, mis ma olen saavutanud on see, et 30-sekundiliste külastuste osakaal on 29 protsenti kõigist külastustest. Arvan seda, et hea tulemus on kui see number on alla poole.

Chris Garrett Performancing’ust kirjutab artiklis Make A Great First Impression In 30 Seconds Or Less, kuidas külastajale 30 sekundiga head muljet jätta ja talle öelda, et ta on õiges kohas. Kuigi artikkel on kirjutatud ajaveebe silmas pidades kehtivad need nõuanded pea iga veebilehe puhul.

5 thoughts on “Hea mulje 30 sekundiga”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *