Testimonials

Testimonial on inglise keeles see, kui mõni olemasolev klient sõna võtab ja räägib, kui rahul ta antud firma või teenusega on ja kuidas ta ei kujuta on elu ilma selleta ettegi. Nagu telepood! Eestis sellist turundusmeetodit väga ei kasutata, aga inglisekeelses kirjanduses viidatakse sellele, kui ühele kõige olulisemale asjale potentsiaalsete klientide usalduse võitmisel.

Ma olen ise selliseid tsitaate Sevenline saidis natuke kasutanud, aga nende efektiivsusest pole küll selgust saanud. Näiteks:

Priidul on internetis turundamise alal rohkelt teadmisi, mis on rajatud pikaajalisele kogemusele. Töö tulemused on selgelt mõõdetavad. Koostöö sujub ladusalt, sest tegemist on avatud ja meelidva inimesega. – Kliendi Nimi, www.dreamgrow.ee

Täiendatud: Võtsin kasutusele Priidu poolt soovitatud abinõud ja külastajate arv kolmekordistus mõne kuuga. Pole paha!

See on kliendi tekst muutmata kujul ja täienduse saatis Oliver mulle hiljemise juurde. Ta lihtsalt on selline hea inimene.

Põhimõtteliselt peaks ju asjaolu, et keegi lihast ja verest inimene on toodet või teenust varem kasutanud potentsiaalsele kliendile julgust juurde andma (lõppude lõpuks saab ta ju telefoni võtta ja inimeselt otse üle küsida). Nüüd ongi mul tekkinud küsimus, kas selline turundusmeetod lihtsalt ei toimi meie kultuurikeskkonnas või on konks kuskil mujal?

5 thoughts on “Testimonials”

  • Oleneb ju kes ütleb.
    Vähegi kavalam klient läheb vaatab, mis asi see barrelman on ja järeldab, et turundustrikk, mis töötab tünnidega, ei pruugi töötada raamatupidamisteenusega.

    Ma arvan, et asjal oleks jumet siis, kui väga laias valdkonnas inimesed sind positiivselt kommenteeirvad.

  • Tegelikult ei pidanud ma sellest asjast mõeldes sevenlinet silmas vaid üldiselt. Meil siin ei paista see asi väga levinud olevat. Ok, viimasel ajal tuleb tele2 reklaam väga palju, aga see on pigem erand.

    teine on asi on see, et "Vähegi kavalam klient" ei saa siis eriti asjast aru. Võtted on põhimõtteliselt samad olenemata valdkonnast. Väikeseid erinevusi muidugi on, aga need ei ole põhimõttelist laadi.

  • Tegelikult on eriti lahe see, kui firmaomanik ise oma firmat kiidab – see on eriti bro – nagu näituseks "kontinentaalse moe" reklaam: "Kallid daamid, putiik asub Stockmanni vastas!"
    Ammu olen mõelnud, et võiks teha nö antireklaamifirma. A la Arnold Oks.aa soovitab kasutada Eli.ni teenuseid vms.
    Või mõnel eriti külastataval pornosaidil on mingi suhtkoht konservatiivse brändikuvandiga firma aukohal ja promotud.
    Ja kunagi sai Priidule eriti kõva (vaielge vastu, kui see nii ei ole) kontsept turunduslikust vaatepunktist pakutud. Tuleks teha firmale (N: Svenline.ee/lust_ja_r66m) pornokataloog, mis tõmbab tohutul hulgal külastajaid ligi. Ja kõikidel huvilistel/masturbeerijatel tekib sellest ettevõttest seetõttu positiivne kuvand. Lust und rõem. Ja külastavad Su kodulehte jälle…ja jälle…ja jällee.. Vaat kus turundusime!!!
    Te kuulete must veel:)

    Anc
    rahvus- und turundusradikaal reede õhtal kell pool üits.

  • Need pihtimised veebis tunduvad sama ausad kui need telepoe näitlejatest tädid. Või lipsuga müügimees. Kui kellelgi ikka 10 klienti veebis sind kiidavad, siis eks see väikestmoodi selline telepoe fenomen ole. Valitud laused valitud klientide suust. Isegi kui nad on seda öelnud ja kõik on sinuga rahul. Eestlase teeb kahtlaseks ja pigem peletab kliente. Asi oleks usutav, kui ka negatiivne tagasiside ja töös tekkinud probleemid samamoodi oma veebi panna.

  • Priit on selline mees, et tuligi mulle kontorisse kohale ja rääkisime väga konkreetset juttu, kuidas veebi rohkem külastajaid tekitada. Tegin märkmeid. Vastavalt räägitule võtsin ette konkreetsed sammud. Ja tõesti külastajate arv kolmekordistus. Teeme poole müügist läbi interneti. Võõrkeelse lehekülje tulemusena on meid leidnud paljud välismaised ettevõtted, kes on alustanud toodete edasimüüki omal maal. See tähendab, et ei suurene lihtsalt külastjate hulk, vaid ka potentsiaalsete huvitatute hulk.

    Tänu positiivsele kuvandile olen Priidu firmat soovitanud õige mitmel korral.

    Mina näen küll soovituskirjade taga reaalseid inimesi ja firmasid. See pakub kindlustunned ja usaldatavust.

    Veebis surfajate peamine probleem on omadus mitte süveneda. Tehakse mingeid ennatlikke järeldusi. Lambist. Eks ta ole, et see vähemus, õige klient, süveneb olulisse ja teeb ostuotsuse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *