Märksõnad

Märksõnad

[lbmn_commentscount]

Suur osa külastajatest jõuab sinu kodulehele pärast mingite sõnade sisestamist otsingumootorisse ja tulemustel klikkimist. Aga mida inimesed otsivad? Milliseid sõnu ja fraase kasutavad? Lühidalt peatusin selles oma varasemas postituses (Internetiturundus: Kuidas otsingumootorites paremat positsiooni saavutada?).

Natukene pikema ülevaate märksõnade valimise protsessist on kirjutanud Ralph Wilson: Keyword Research for Natural Search and Paid Search Advertising. Samas ei tahaks kõigega nõustuda. Ralph kirjutab märksõnade kasutamisest kodulehel nii:

Select the top dozen or so of the most frequently searched for keywords to optimize your webpages so your site ranks high for these keywords.

Sellel nõuandel pole otseselt midagi viga, kui sul on optimeerimises “must vöö”. Kui sa aga pole sellel alal veel kõrgemat pilotaaži saavutanud, siis võiks kaaluda vähem konkurentsitihedaid sõnu nimekirja lõpust, kuid kasutada rohkem märksõnu.

Ühe ja kahesõnalised fraaside seas toimub reeglina tihe rebimine, sest nende sõnade peale tuleb igaüks. Üldiste märksõnade puhul võib külastajate hulk suurem olla aga nad ei pruugi lõpuks soovitud tegevusteni jõuda, sest tegemist polnud ikkagi päris sellega, mida nad otsisid.

Seega soovitaksin kasutada nii palju sõnu nimekirja lõpust, et otsingute koguarv oleks samas suurusjärgus Top 10 päringutega. Tööd on kindlasti rohkem aga tulemuseks peaks olema rohkem kvaliteetseid külastajaid, kes teevad lehel seda, mida neilt ootad.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    1 Response

    1. November 30, -0001

      Töö märksõnadega

      Inglise keelsetes keskkondades on töö märksõnadega oluliselt lihtsam, kui eesti keeles. Põhjuseks on see, et inglise keeles püsivad sõnad peaaegu alati muutumatutena ja arvestada tuleb vaid ainsuse ja mitmuse…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *