Kuidas reklaam internetis mõjutab offline jaemüüki?

Kuidas reklaam internetis mõjutab offline jaemüüki?

[lbmn_commentscount]

Jaemüügi puhul on palju võimalusi klientidega kontakti saamiseka ja internet aitab neid veelgi laiendada. Kõige lihtsamaks meetodiks on kõigi oma kampaaniate kajastamine ka internetis. Kuidas aga reklaam internetis mõjutab tarbijate käitumist poes ei ole väga palju uuritud.

Täna jäi mulle silma ACNielsen and Yahoo! poolt 2004. aastal läbi viidud uuring, mis näitab, et seos on olemas ja täiesti märgatav. Reklaam internetis mõjutab toidu, hügieenitoodete ja tarbekaupade müüki, uuringus vaadeldi näiteks PepsiCo, Kraft, Unilever and Nestlé tooteid ja kampaaniaid. Oluline on ka see, et pea alati on tulemused olnud oodatust paremad.

Inimesed veedavad üha rohkem aega internetis ja seega on aega ka jaekaubandusel sellele tähelepanu hakata pöörama. Neti.ee keskkonda külastab nädalas üle 560 tuhande inimese, sellega ei suuda võistelda mitte ükski teine meediakanal.

Kuna Eesti on USA trendidest mõnevõrra maas, siis on see aeg meil praegu kätte jõudnud, millal jaekaubandus ja tarbekaubad peaksid tõsisemalt internetikampaaniatega tegelema hakkama.

Sevenline kogemus jaekaubandusega ja internetikampaaniatega on näidanud, et see töötab. Inimesed vaatavad internetist ja siis lähevad poodi ostma.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *