Kodulehe sisu

Kodulehe sisu

[lbmn_commentscount]

Kirjuta asjalikke ja kodulehe külastajale vajalikke artikleid. Jube suure hulga ettevõtete kodulehtedel on sisuks toodete ja teenuste üldine kirjeldus, hinnainfo ning teave selle kohta kust ja kuidas ost sooritada. See aga tähendab, et need lehed müüvad peamiselt neile, kes on otsustanud juba antud ettevõttega äri ajada või otsivad konkreetse toote või teenuse kohta täpsemat infot.

Ostufaase on aga ju ka selliseid, kus ostjat ei huvita mitte hind ja näitajad vaid pigem üldisem jutt, kuidas toodet valida, mida silmas pidada, miks on üks valik teisest kallim jne. Sellises ostufaasis olevaid inimesi on ju lihtsam mõjutada, kui neid, kes asjad juba endale selgeks teinud.

Peamiseks põhjuseks paistab siin olevat ettevõtete suutmatus sellist sisu luua. Tihti ei viitsita lehele lisada rohkem infot, kui esmane kaal, mõõt ja hind. Selliselt käitudes ei tasu aga imestada kui odavam pakkuja kliendi omale saab. Kliendil polegi ju midagi muud peale hinna võrrelda.

Kirjuta asjalikke ja kodulehe külastajale vajalikke artikleid, mis aitavad neil otsuseid langetada ja näitavad ettevõtet asjatundliku abimehena. Selline tegevus on aeganõudev, kuid tasub end kindlasti ära.

Lisa infot veebi kirjutamise kohta leiab siit: Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel?

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    1 Response

    1. November 30, -0001

      Sisu tähtsusest

      Ma olen suur sisu sõber. Mida rohkem sisu kodulehele pannakse seda rõõmsamaks läheb minu tuju. Olen arvamusel, et sisu on toimiva kodulehe kõige olulisem osa ja ilma selleta on väga raske oma keskkonda kasutaj…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *