Kaebusteraamat

Ajaveebideajastul on üha olulisem jälgida, et teie kliendid ei läheks rusikas taskus minema. Meedia ei ole enam print-tele-raado, mida saavad kontrollida vaid suured, sest väikestel ei ole vahendeid ja tahtmist nendega tegeleda.

Täna võib igaüks oma arvamuse teie ettevõttest veebi paisata ja kui teile ei vea läheb asi kella külge. Võimalik, et väga SUURE kella külge. Viimane näide, kuidas asjad võivad käest ära minna juhtus 28. novembril, kui ” Thomas Hawk” sai, pehemelt öeldes, ebameeldiva kogemuse osaliseks PriceRitePhoto (tänaseks on nende sait veebist kadunud) netipoes.

Ta otsustas oma kogemust ajaveebi kaudu teistega jagada ja siis läksid asjad kuumaks. Ta pani oma uudise üles kogukonna lehele Digg, kus see sai kiiresti selle aasta kõige populaarsemaks looks. Sealt korjasid loo üles Slashdot, Boing Boing, MetaFilter ja paljud teised. Info jõudis sadade tuhandete lugejateni, kes asusid poodi helistama, kirju saatma ja nede kodulehte külastama. Lühikese aja jooksul kõrvaldasid paljud suuremad shoppingusaidid PriceRitePhoto oma nimekirjades. Neljapäevaks tegi seda ka üks suurimaid – Yahoo. Ainuke info, mis on poodnike poolt kuulda olnud võib leida siit: Consumer-Generated Justice: Blogger Sidelines E-Commerce Site.

Mida teha, et sellist asja vältida. Esimene oleks muidugi kõigi klientidega viisakalt käituda, kuid suurte ettevõtete puhul võib apse ikka juhtuda. Looge avalik kaebusteraamat. Andke oma klientidele võimalus auru välja lasta oma kodulehel. Kannatage välja need mõned negatiivsed kommentaarid ja vastake avalikult lahenduste pakkumise või hüvitistega. Vaid nii suurendate oma ettevõtte usaldusväärsust. Kontroll ei ole enam turundaja ja massimeedia käes…

3 thoughts on “Kaebusteraamat”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *