Category: Statistika ja uuringud

Ema otsib 0

Ema otsib

DoubleClick Performics poolt läbiviidud uuring näitab, et emad (“moms” segment) kasutavad väga agaralt otsingumootoreid enne ostude sooritamist (on/off-line) ja reiside planeerimisel. (Searcher Moms – A Search Behavior and Usage Study). 86 protsenti küsitletutest arvas,...

Enquiro uus B2B uuring 0

Enquiro uus B2B uuring

2004 aastal välja tulnud Enquiro ja MarketingSherpa uuring B2B ostukäitumisest on olnud abiks paljude keskkondade arendamisel ja ärikliendi otsingukäitumise mõistmisel. Värskes uuringus, Busines to Business survey 2007(vajalik tasuta registreerumine), on ostjad jagatud erinevatesse rollidesse...

300, 500, 800 3

300, 500, 800

Nagu näitab TNS Metrix on interneti kasutamine jõudsalt arenemas. Huvitava kokkusattumusena jõudsid kolm suuremat keskkonda Eestis eelmisel nädalal ilusate ümmarguste numbriteni. Hot 300000, Delfi 500000 ja Neti 800000 unikaalset külastajat (Eesti interneti kasutajate arv...

Unikaalsed külastused 2

Unikaalsed külastused

Eelmisel nädalal saavutas neti selle, mida ma juba kaua oodanud olem tema TNS Metrixi unikaalsete kasutajate arv nädalas möödus viimasest Emori poolt antud Eesti internetikasutajate arvust (vastav tulemus oli 732556). Palju õnne 🙂 Eelmise...

Kiired ajad 0

Kiired ajad

Seoses eksamitega koolis ja muude tähtsate asjadega on siin natukene aega vaiksem, kui tavaliselt. Kui midagi huvitavat silma jääb siis üritan ikka ära mainida ja vähemalt asjalikke viiteid postitada. Viimasel ajal on olnud palju...