[lbmn_archive_heading]

Igavesti!

Seth Godin kirjutab, et kui midagi netti lahti lasta, siis jääb see sinna igavesti oma elu elama (Time has a long tail too).…
Continue reading

E10: Google Tallinna

Reklaam: tasuta E10 pileti saamiseks tuleb märksõnaliselt ürituse lehele linkida. Link on siin eturunduse konverents. Olen end juba tegelikult üritusele raha eest registreerinud,…
Continue reading

Sõprade petmine

Washington Post kirjutab, et USA tarbijakaitse, FTC, on ette võtnud viral marketingi (mis selle eestikeelne vaste võiks ikkagi olla) uurimise. Siin on siis…
Continue reading

Ärapanemine

Rahvus- und turundusradikaal Anc saatis mulle sellise pildi, kus BMW oma saavutusi Audi omadega võrdleb. Tihti üritatakse teisele brändile ära teha, aga kuidagi…
Continue reading

Tarbija loodud reklaam

Brand Autopsy viitab huvitavale kasutaja loodud reklaamklipile. Klipp on poliitiliselt väga ebakorrektne ja huvitav on jälgida, kuidas Starbucks sellele reageerib, et klipp on…
Continue reading

Viral marketing

Turundajale on kõige parem, kui inimesed ise, vabatahtlikult, tema sõnumit levitavad. Selleks on vaja neile aga anda seda, mis väärib levitamist. Selliseid kampaaniaid…
Continue reading