Category: Viral Marketing

Viral Marketing

Igavesti! 0

Igavesti!

Seth Godin kirjutab, et kui midagi netti lahti lasta, siis jääb see sinna igavesti oma elu elama (Time has a long tail too). Sellest tasuks reklaamijatel õppust võtta ja mõelda, mis saab kampaanialehtedest pärast...

E10: Google Tallinna 0

E10: Google Tallinna

Reklaam: tasuta E10 pileti saamiseks tuleb märksõnaliselt ürituse lehele linkida. Link on siin eturunduse konverents. Olen end juba tegelikult üritusele raha eest registreerinud, aga tasuta tundub meelepärasem. Kain ja Google väärivad alati kuulamist.

Sõprade petmine 2

Sõprade petmine

Washington Post kirjutab, et USA tarbijakaitse, FTC, on ette võtnud viral marketingi (mis selle eestikeelne vaste võiks ikkagi olla) uurimise. Siin on siis küsimuse all see, kui inimestele makstakse selle eest, et nad oma...

Ärapanemine 2

Ärapanemine

Rahvus- und turundusradikaal Anc saatis mulle sellise pildi, kus BMW oma saavutusi Audi omadega võrdleb. Tihti üritatakse teisele brändile ära teha, aga kuidagi robustselt, võrreldes mingeid omadusi, millede väärtus tarbijale ei pruugi alati iseenesest...

Tarbija loodud reklaam 0

Tarbija loodud reklaam

Brand Autopsy viitab huvitavale kasutaja loodud reklaamklipile. Klipp on poliitiliselt väga ebakorrektne ja huvitav on jälgida, kuidas Starbucks sellele reageerib, et klipp on nende brändiga seotud. Tehniliselt pole see just suurem asi aga sõnum...

Viral marketing 3

Viral marketing

Turundajale on kõige parem, kui inimesed ise, vabatahtlikult, tema sõnumit levitavad. Selleks on vaja neile aga anda seda, mis väärib levitamist. Selliseid kampaaniaid saab teadsikult luua aga tihti need lihtsalt “juhtuvad”. MarketingSherpa on kokku...