[lbmn_archive_heading]

Lingipuru 071108: email, lingid, internet Euroopas, top rank

Mis paneb inimesi maili kustutama? Esimesena on toodud välja saaja nime õigekiri. Mul tekiks sellega probleem, sest enamus välismaalasi tahavad mu nime ringi…
Continue reading

Email marketing numbrites

EmailLabs on oma lehel välja toonud terve rea erinevaid mõõdikuid ja statistikat, miks e-post hea turunduskanal on, millal oma postitused teele panna ja…
Continue reading

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing…
Continue reading

Puust uudiskiri

Reval Express Hotelli kohvikus on supigalerii, mida olen tahtnud juba rohkem kui aasta külastada, aga pole sinna kuidagi sattunud. Täna juhtus aga see,…
Continue reading

Millal maili saata?

Mõni aeg tagasi kirjutasin, et parim aeg klientidele uudiskirja saatmiseks on reede (Maili saada reedel). eROI 2006. aasta teise kvartali uuringu (PDF) tulemuste…
Continue reading

Pakkumine on mõeldud ainult Teie firmale

Tänapäeval on hästi oluline isiklik suhe kliendiga. Seda eriti sellises pealetükkivas kanalis nagu e-post. Oluline oleks eelnevalt hankida ka adressaadi nõusolek kirja saamiseks…
Continue reading

Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel

Kuidas luua selline HTML uudiskiri, mis võimalikult suure tõenäosusega oleks kasutaja ekraanil selline nagu te ise seda näete. Designing B2B E-Mail for Deliverability…
Continue reading

Email marketing (tihendatud)

Tõnis Hiiesalu kontsentreeris natukene Sevenline internetiturundus ajaveebist, Googlest ja meie Shype chatist kogunenud mõtteid ja pani need välja siia internet-email-marketing.blogspot.com.
Continue reading

Emailiturunduse trendid 2006. aastaks

Millised on inimeste arvamused emailiturunduse alal, mida peetakse spämmiks ja milline on inimeste suhtumine sellesse. Anne Holland ja Stefan Tornquist'i presentatsioonist on saadaval…
Continue reading

Tehke oma uudiskiri!

Uudiskirja üheks olulisemaks tulemuseks on see, et te saate koguda olemasolevate ja potentsiaalsete klientide e-posti aadresse ning saate nende nõusoleku neile aegajalt infot…
Continue reading