Category: Sisustrateegia ja copy

Kuidas nähtavaks saada? 0

Kuidas nähtavaks saada?

Jätkuvalt küsivad inimesed minult, kuidas otsingumootorites paremini välja tulla. Ja minu vastus on jätkuvalt, sisu, sisu, sisu. Täna vastasin hommikul kahele selle teemalisele mailile ja et tegemist oli hästi kompaktse vastusega, siis mõtlesin selle...

Kui palju veebile raha kulutada? 3

Kui palju veebile raha kulutada?

Käisin eelmine nädal ühel EVEA üritusel, kus Robin Gurney rääkis internetiturundusest. Kuulajates tekitas kõige rohkem elevust raha küsimus. Kui palju siis ikkagi kodulehe arendamisele ja internetiturundusele raha eraldada? Robini väga hea vastus oli, et...

Testimonials 5

Testimonials

Testimonial on inglise keeles see, kui mõni olemasolev klient sõna võtab ja räägib, kui rahul ta antud firma või teenusega on ja kuidas ta ei kujuta on elu ilma selleta ettegi. Nagu telepood! Eestis...

Sisu tähtsusest 2

Sisu tähtsusest

Ma olen suur sisu sõber. Mida rohkem sisu kodulehele pannakse seda rõõmsamaks läheb minu tuju. Olen arvamusel, et sisu on toimiva kodulehe kõige olulisem osa ja ilma selleta on väga raske oma keskkonda kasutajaid...

Inimesed on  … 0

Inimesed on …

Leidsin lühikese ja ülevaatliku artikli sellest kuidas internetis inimestega suhelda. Millised o nende soovid ja vajadused. Artikli iv a võtab kokku järgnev tsitaat. People are insecure; give them confidence. People want to feel special;...