[lbmn_archive_heading]

AB ja MVT* testimine

Bännerite, kampaanialehtede ja pakkumiste testimine on väga oluline ja aitab tihti kordades rohkem külastajaid tegutsema panna. Leidsin sellise koha nagu Jonathan Mendez'i blogi,…
Continue reading

Kuldmunad

Tegin mina silmad lahti ja vaatasin, et kuldmunad on tulnud. Kuigi ma ei arva, et munadel oleks mingit mõtet turunduslikust seisukohast (väljaarvatud valmistajaagentuuri…
Continue reading

Interneti teab, kes sa oled!

New York Times'i ajakirjanik esitas neljale suurele internetifirmale (AOL, Google, Microsoft ja Yahoo) küsimuse, kas nad oleksid võimelised sulle sinu nimega reklaami näitama.…
Continue reading

Reklaam internetis kasvas 69% (2007)

Pagan! Tuleb tunnistada, et ei julgenud 70 protsenti välja pakkuda. Ma arvasin, et enam nii kiiresti ei kasva ja jääb kuhugi 50 protsendi…
Continue reading

Minisaidid, kampaanialehed

Tänases Äripäevas on artikkel, kus räägitakse kampaanialehtedest. Ma kirjutasin sellest tiba rohkem, kui lehte jõudis ja säästlikkuse mõttes panen pika jutu siia ka…
Continue reading

Otsingumootoriturundus

Otsingumootoriturunduse ei piirdu ainult veebilehtede optimeerimisega otsingumootorite tarbeks. Koodi optimeerimine on suhteliselt masinlik töö ja ei sisalda endas olulist pingutust. Sellest on tingitud…
Continue reading

Pornopilt

Kuidas defineerida prostitutsiooni? No ma saan aru küll, et raha ei haise ja olen ise nii nõrk küll, et poleks suutnud ei öelda.…
Continue reading

Reklaami jälgimine Soomes

DT blogist leidsin sellise loo, et Soomes kasutab otsingureklaami ligi pool ettevõtetest. Suurepärane! Nad ongi ju internetinduses üks juhtivamaid riike. Aga mitte sellest…
Continue reading

Äpardus

Juba aegade algusest on Netis kõik autoteemalised päringud ja brändid näidanud tulemustes Volkari bännereid. Ford, Opel, Audi, Toyota jne. Trend on ilmselt märgatav.…
Continue reading

Igavesti!

Seth Godin kirjutab, et kui midagi netti lahti lasta, siis jääb see sinna igavesti oma elu elama (Time has a long tail too).…
Continue reading