Category: Internetiturundus trendid

Külastajad on raha 0

Külastajad on raha

Business 2.0 kirjutab (The Return of Monetized Eyeballs) Mida on väärt üks teie keskkonna pidev külastaja? Viimased tehingud USAs, kus suured meediafirmad ja portaalid ostavad kokku siiani iseseisvalt tegutsenud veebikeskkondi, näitab, et ühe kasutaja...

Ajaveebid ja ärimaailm 0

Ajaveebid ja ärimaailm

New York Times kirjutab (vajalik tasuta registreerimine), et kuna firmad hakkavad märkama ajaveebide potentsiaali, siis seab see kahtluse alla ajaveebnike sõltumatu ja mässulise imago. Firmadele on ajaveebid olulised, sest neis toimub vahetu ja vaba...

Vältige avalehti 0

Vältige avalehti

Seth Godin kirjutab, et ei ole olemas häid avalehti. Enamus kodulehtede avalehti üritavad teha liiga palju asju korraga ja seega ei saa millegagi päris põhjalikult hakkama. Otsingumootorid on muutunud nii efektiivseteks, et viivad teie...

Reakuulutused kaovad 0

Reakuulutused kaovad

Classifieds are next: Seth Godin küsib oma blogis, millal te viimati aktsia hinda ajalehest vaatasite? Absurd! Börsitabelid on siiani ajalehtedes, sest see on alati nii olnus aga nagu Wall Street Journal’ist teada saame vähendab...