[lbmn_archive_heading]

E!UK: tulevik ja kiviaeg

E!UK-il käidud! Kuna mu praegune päevarežiim ei võimalda pikki pause pidada, siis jõudsin kohale hilja ja pidin lahkuma vara. Hoolimata sellest sain kahe…
Continue reading

Kuldmunad

Tegin mina silmad lahti ja vaatasin, et kuldmunad on tulnud. Kuigi ma ei arva, et munadel oleks mingit mõtet turunduslikust seisukohast (väljaarvatud valmistajaagentuuri…
Continue reading

Lego 50

Minu lapsepõlv möödus Salvo klotse kasutades. Paaril sõbral olid ka Lego klotsid ja see tekitas erakordselt suurt ihalust. Samas tuleb nentida, et ka…
Continue reading

Rebranding

Sõber Ants saatis mulle väga laheda lingi sellest, kuidas brände värskendada (Flash). Lõbus, samas eluline.
Continue reading

Tuntuimad brändid 2005

Brandchannel korraldas oma lugejate seas küsitluse, millised olid nende arvates maailma kõige tuntumad brändid 2005. aastal. Kuigi Brandchannel'i lugejad ei ole esinduslik valok…
Continue reading