[lbmn_archive_heading]

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab paari postituse ja mõne lingiga mõjutada otsingutulemusi Google ja Neti otsingumootorites.…
Continue reading

Tsensuur vs isiklik blacklist

Eelmistest postitustest (Tsensuur ja Blog.tr.ee uus funktsioon - blacklist) ei tulnud päris hästi välja, miks ei piisa Suure Venna poolt teostatavast tsensuurist ja…
Continue reading

Tsensuur

Tsensuur ei ole lahendus ja see on väga mitte blogosfäärlik. See, et mingid lollid jorisevad, et tohiks teisi segada. Mõnedele võivad need kolm…
Continue reading

Blog.tr.ee uus funktsioon – blacklist

Täna lugesin paari postitust, mis kurdavad, et blog.tr.ee on tiba ühekülgseks muutunud. Tuleb tunnistada, et jagan seda seisukohta. Jube suurepärane mõte oleks blacklist.…
Continue reading

Olukorrast blogosfääris

Technorati looja David Sifry tuli välja järjekordse ülevaatega maailma ajaveebinduse olukorrast. Tänaseks jälgib Technorati juba ligi 50 miljonit ajaveebi. Kuna eesti ajaveebidest pole…
Continue reading

Guy Kawasaki vs Seth Godin

Guy Kawasaki esitab Seth Godin'ile üksteist küsimust tema viimase raamatu kohta (Small is the New Big) ja elust üldiselt: Ten Questions with Seth…
Continue reading

Ajaveeb ja taskuringhääling turunduses

Podcasting News kirjutab, et Marketing Sherpa poolt läbi viidud uuring näitas, et ajaveebid ja podcastid on väga tõhusad vahendid turundamaks tehnoloogia sektoris. Eriti…
Continue reading

Raamatud

Lubasin kuu aega tagasi Sevenline internetiturundus ajaveebi suunas linkijate vahel neli the cluetrain manifesto raamatut laiali jagada. Suvi, Jaanipäev, palju tööd ja muud…
Continue reading

3 aastat ajaveebindust

Avastasin juhuslikult, et täna möödub kolm aastat minu esimesest blogipostitusest blogspot.com keskkonnas. Esialgu ei saanud ma asja mõttest päris täpselt aru ja kasutasin…
Continue reading

Äriline ajaveebindus Euroopas

UPS Europe Business Monitor (eriti ebamugav flash vigur, siin on PDF-fail) andmetel on Euroopa ärituusade mõjutamiseks ikka veel kõige paremaks meetodiks trükimeedia. 49…
Continue reading