[lbmn_archive_heading]

CTR vähenemine

Tegin ühe täiesti mitteteadusliku uuringu. Mitteteadsulikkus avaldub peamiselt selles, et tegemist on vaid ühe uuritava objektiga. Statistilises mõttes on andmeid piisavalt. Mul on…
Continue reading

Internetireklaam kasvas 63%

Septembri keskel lasi Emor välja Eesti 2007. esimese poolaasta reklaamituru andmed. Internetireklaam kasvas 63 protsenti. Kogu reklaamimahust moodustab see juba 8 protsenti, mis…
Continue reading

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing…
Continue reading

Kuidas me otsingutulemusi vaatame?

Cornell University Computer Science & Human-Computer Interaction grupp on läbiviinud põhjaliku uuringu, kuidas veebikasutajad otsingutulemusi vaadates käituvad. Kuigi see uuring on mõned aastad…
Continue reading

Mida B2B kasutaja otsib?

Kuulasin eile teleseminari, kus Gord Hotchkiss (Enquiro) ja Stefan Tornquist, (MarketingSherpa) tutvustasid oma viimase ärikasutajate uuringu tulemusi (How Business to Business (B2B) Purchasers…
Continue reading

Enquiro uus B2B uuring

2004 aastal välja tulnud Enquiro ja MarketingSherpa uuring B2B ostukäitumisest on olnud abiks paljude keskkondade arendamisel ja ärikliendi otsingukäitumise mõistmisel. Värskes uuringus, Busines…
Continue reading

Privaatsus

Kes loeb „privacy policy“ osa internetipoodides? Võibolla ei saa ma asjadest õigesti aru aga, minu jaoks on tegemist selle osaga veebist, mida ma…
Continue reading

Online video vaatamine TV arvelt

Videokeskkondade nagu YouTube, Google Video ja teised vaatamiseks kulutatav aeg tuleb tele arvelt. BBC poolt tellitud uuringus küsitleti rohkem kui 2000 inimest ja…
Continue reading

Natuke uuringuid

Doubleclicki saidist on saadaval huvitavat infot tarbijate käitumise kohta reklaamide vaatamisel ja kuidas digitaalne meedia kasutaja ostuotsuseid mõjutab: Touchpoints IV: How Digital Media…
Continue reading

Millal maili saata?

Mõni aeg tagasi kirjutasin, et parim aeg klientidele uudiskirja saatmiseks on reede (Maili saada reedel). eROI 2006. aasta teise kvartali uuringu (PDF) tulemuste…
Continue reading