[lbmn_archive_heading]

AB ja MVT* testimine

Bännerite, kampaanialehtede ja pakkumiste testimine on väga oluline ja aitab tihti kordades rohkem külastajaid tegutsema panna. Leidsin sellise koha nagu Jonathan Mendez'i blogi,…
Continue reading

Minisaidid, kampaanialehed

Tänases Äripäevas on artikkel, kus räägitakse kampaanialehtedest. Ma kirjutasin sellest tiba rohkem, kui lehte jõudis ja säästlikkuse mõttes panen pika jutu siia ka…
Continue reading

Kuidas külastajat talutada?

Pean tunnistama, et kasutajad teevad selliseid asju, mille peale ma ise ikka kuidagi ei tule. Ma julgeks väita, et Sevenline veebi kujundus on…
Continue reading

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing…
Continue reading

Google Website Optimizer

Nagu lubatud sai, siis siin on esimene ülevaade Google Website Optimizer'i teemadel. Eile potsatas mu postkasti teade Google'ilt, et minu soov saada Website…
Continue reading

Kolmanda bänneri saladus

Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See…
Continue reading

Testida, testida, testida

See pole just esimene kord, kui ma ütlen et, testida on vaja. Üht kampaaniat jooksutades otsustasi teha hunniku (täpsemalt kolm) lihtsaid bännereid ja…
Continue reading