[lbmn_archive_heading]

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab paari postituse ja mõne lingiga mõjutada otsingutulemusi Google ja Neti otsingumootorites.…
Continue reading

Veebi uuendamine ja otsingumootorid

Kui ma asusin Sevenline internetiturundus ajaveebi WordPressile üle kolima, siis peamine mure oli see, et seoses muutuvate aadressudega toimub otsingumootorist tuleva liikluse suhtes…
Continue reading

Neti märksõnapõhine reklaam on katki

Kui Googles saan ma määrata konkreetse fraasi, mille puhul tahan, et minu reklaami näidataks, siis Neti.ee võimaldab seda teha vaid üksiku sõna tasandil.…
Continue reading

Google Analytics ja Eesti otsingumootorid

Natuke üle aasta tagasi kirjutasin, kuidas Googel Analyticsile selgeks teha, et meil siin Eestis on mõned otsingumootorid, millest neil aimugi pole. Ilmselt jäi…
Continue reading

300, 500, 800

Nagu näitab TNS Metrix on interneti kasutamine jõudsalt arenemas. Huvitava kokkusattumusena jõudsid kolm suuremat keskkonda Eestis eelmisel nädalal ilusate ümmarguste numbriteni. Hot 300000,…
Continue reading

Delfi on Eesti arvestatuim otsingumootor

Neti on oma mõne nädalataguselt, 750 tuhat unikaalset kasutajat, positsioonilt natuke alla tulnud. Eks neil on ikka elu raske, kui selline konkurent nagu…
Continue reading

Unikaalsed külastused

Eelmisel nädalal saavutas neti selle, mida ma juba kaua oodanud olem tema TNS Metrixi unikaalsete kasutajate arv nädalas möödus viimasest Emori poolt antud…
Continue reading

Aina kasvab ja kasvab

Neti jõudis eelmisel nädalal uutesse kõrgustesse ja nende keskkonnas käis tervelt 692 369 unikaalset külastajat. Tiba veel ja siis ületatakse Eesti internetikasutajate arv,…
Continue reading

Kasvab ja kasvab

Neti lõpetas rekordite purustamise ja nende külastajate arv vähenes natukene eelneva nädalaga võrreldes. Senini oli see aina 15 nädalat järjest aina ülesmäge rühkinud.…
Continue reading

Google vs Neti reklaam

Eestis pakub mõistliku märksõnapõhist reklaami Neti. Ainsaks probleemiks on see, et maksta tuleb reklaami näitamise eest mitte kliki eest. Kui mõningane kogemus juba…
Continue reading