[lbmn_archive_heading]

Mida B2B kasutaja otsib?

Kuulasin eile teleseminari, kus Gord Hotchkiss (Enquiro) ja Stefan Tornquist, (MarketingSherpa) tutvustasid oma viimase ärikasutajate uuringu tulemusi (How Business to Business (B2B) Purchasers…
Continue reading

Internetiturunduse trendid

MarketingSherpa on välja tulnud järjekordse ülevaatega internetiturunduse teemadel. Tähtsamate leidudega saab tutvuda siin Top 7 Results From MarketingSherpa's Search Benchmark Study. Kuna see…
Continue reading

Internetipoed, eyetracking ja statistika

MarketingSherpast leiab huvitavat statistikat ja uuringuandmeid internetikaubanduse kohta. Mis motiveerib kasutajaid? Mida keskkonna jures testida ja kuidas see tulemustele mõjub? Paar huvitavat pilti…
Continue reading

Reklaam otsingumootoris

MarketingSherpa kirjutab (Why You *Must* Track Delayed Search Impact –- Real-Life Story), et reklaam otsingumootoris on palju rohkem, kui „nägi, klikkis, ostis, lahkus“.…
Continue reading

Ajaveeb ja taskuringhääling turunduses

Podcasting News kirjutab, et Marketing Sherpa poolt läbi viidud uuring näitas, et ajaveebid ja podcastid on väga tõhusad vahendid turundamaks tehnoloogia sektoris. Eriti…
Continue reading