[lbmn_archive_heading]

Masendav :)

Miljonid, tuhanded, mõned kasutajad on ummistanud meie süsteemi...
Continue reading

Google uus favicon

Google vahetas poolteist nädalat tagasi oma favicon'i välja. Endisest, kirjus kastis olnud, suurest G-st on saanud väike, sinine, kastita, g. Minult on aegajalt…
Continue reading

Anna kliendile võimalus osta

Käisin täna SEBi internetipangas ja märkasin, et arvel on liiga palju raha. Olin paanikas, mida nüüd teha! Pikaks ajaks ei taha raha kinni…
Continue reading

ID-kaardindus

Märkasin, et Hansapangas pole vaja enam, ID-kaarti kasutades, salasõna sisestada, aga samas on vaja iga makse allkirjastada. Tulemus on tiba ebamugavam kasutada. Kui…
Continue reading

Lingipuru 080207

Seth Godini e-raamat teemal, kuidas läheneda veebile turundusliku protsessi osana. KnockKnock. The New Rules of Viral Marketing: How word-of-mouse spreads your ideas for free Ten…
Continue reading

Kolme kliki reegel

Eturundus11 seminaril sai paaril korral kuulda seda, et kolme kliki reegel ei pea paika ja pole mõtet endale sellega stressi tekitada. Esitatud kontekstis…
Continue reading

Hinnavaatlus

Kui teil peaks juhuslikult tekkima mõte teha keskkond, mille ivaks on arvutikaupade hindade jälgimine, siis millise paremeetri järgi te kasutajatele kuvatavat infot sorteeriksite…
Continue reading

Hea Flash

Ma olen tohutu Flash vaenlane, sest mulle tundub, et enamjaolt püütakse Flashi ning muude kellede ja viledega peita sisus ja kontseptsioonis haigutavat auku.…
Continue reading