Uudiskiri peab tähelepanu köitma eelvaatega

Uudiskiri peab tähelepanu köitma eelvaatega

[lbmn_commentscount]

Tellijad loevad uudiskirju tavaliselt emailikliendi eelvaate osas. Ligi 69% küsitletutest vastas, et kasutab mailikliendi eelvadet kas “alati” (52%) või “peaaegu alati” (17%). See on üks leide hiljutisest uuringust “Strategies for Addressing the Challenges of preview Panes and Disabled Images“. See tähendab, et lugeja enda poole võitmiseks on teil vaid kitsas riba, mis näitab teie kirja päist. Kui te kasutate seda osa vaid logode ja graafika näitamiseks, siis ei pruugi lugejal asja vastu huvi tekkida ja tulemusena rändab teie kiri prügikasti.

Lisaks tasuks tähelepanu pöörata, et 42% kasutajatest ei näe teie kirjas olevaid pilte, sest mailikliendil on keelatud neid näidata. See tähendab, et teie läikima löödud korporatiivkujundus jõuab pea poolte klientideni katkiste piltidena.

Eelnevale tuginedes soovitaksin uudiskirjades “maasikad” päisesse panna (hinnanguliselt 300-400 pikselit ülaservast) ja kujunduses hoiduda piltidest ja asendada need CSS kujundusega, millega enamus mailikliente peaks hakkama saama.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *