Turvatunne võrgus

Paljud inimesed tunnevad muret, mis nende andmetega juhtub, pärast seda kui nad on need mõnda internetipoodi sisestanud. Ma isegi tunnen aeg-ajalt muret, kuid peamiseks põhjuseks on pigem see, kas olen kõik õigesti teinud. Suhteliselt kurb oleks, kui eksid kogusega ja pead siis mõne ookeanitaguse suurfirmaga vaidlema hakkama, et oma raha tagasi saada. Ka paar sõpra on kurtnud, et epoodide anonüümsus tekitab natuke kõhedust just sellest seisukohast, et mis siis saab, kui midagi valesti teen.

Uuringufirma Gartner selgitas välja, et USAs jääb turvakartuste pärast tegemata pea kahe miljardi dollari väärtuses tehinguid (Gartner Says Nearly $2 Billion Lost in E-Commerce Sales in 2006 Due to Security Concerns of U.S. Adults). Peaaegu pooled kasutajatest tunnevad muret oma andmete turvalisuse pärast ja paljud on loobunud online-panganduse kasutamisest.

Eestis vist asi nii drastiline ei ole, kuid võibolla on meie epoodide kasutajate väga madal number tingitud just nendest põhjustest. Igal juhul on e vahendusel tehingud tegevatel ettevõtetel hästi oluline näidata klientidele, et nad suudavad andmeid kaitsta, julgustada neid tehinguid tegema ja muuta tehingute sooritamine võimalikult lihtsaks.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *