Tele2 usability porno

Tele2 usability porno

[lbmn_commentscount]

Nädalavahetusel tekkis vajadus paar tasuta telefoni soetada. Kuna Tele2 annab 18-kuulise lepinguga telefonid niisama, siis seadsin end teele tele2.ee lehele, et lisainfi leida. Lisaks soovitud telefonidele sain ka uskumatu kasutajakogemuse osaliseks.

Esmalt on võimalik avalehel bännerit klikkida ja sealt see mõnu pihta hakkab. Bänner avab ilma mingi nähtava põhjuseta uue akna, mis on tele2.ee alamleht. Bänner ise on Flash, mis ei lase kasutada erinevaid „open in new …“ võimalusi. Eelnevalt avatud uus aken võttis ära võimaluse back-nupuga avalehele tagasi saada.

Avanenud lehel on tasuta telefonide pakkumised, kokku üheksa. Kuna oli oluline selgitada välja, millistel mudelitel on teatavad omadused, siis klikkisin esimese põneval mudelil ja naksti avatigi mulle soovitud infoleht. Ok, vaatasin, et sel mobiilil puudub MP3-mängija, vaatame mõnd teist mudelit. Back.

Mis back? Kes on enne sellist asja näinud, et laseme külastajal back-nuppu kasutada. Osavad veebitreialid olid javascript-maagiaga selle tüütu back-funktsiooni kasutamise võimaluse elimineerinud. Vinge värk! Samuti ei olnud koheselt ilmselge, et eripakkumiste lehele tagasi saamiseks on vaja klikkida menüükirjel „Pood“. Seega läks kasutaja uuesti tele2 avalehele klikkis uuesti lahti uue akna ja valis järgmise mudeli, et selle omadusi näha. Nii jätkus see iga mudeliga.

Igasugune brauseri funktsionaalsus, mis oleks aidanud kasutajal oma elu lihtsamaks teha oli ettenägelikult katki tehtud. Muidu oleksin vaadanud kõikide telefonide omadusi, aga selline navigatsioon väsitas väga kiiresti ära ja kui oleks olnud mõni konkurent, kelle lehelt samu pakkumisi saada, oleks kohe sinna üle läinud.

Eksisteerib kahtlemata võimalus, et ma ei saa millestki aru ja tegelikult on kõik väga lihtne, aga arendajad peaksid siiski ka minusugustega arvestama. Kui teil eelarve on väike ja testida ei saa, siis laske näiteks sõbral üle vaadata. „Kuule tüüp, viska mu kampaanialehele pilk peale, tee seal toiming X ja anna teada, kuidas oli.“ Suure hulga kannatusi saab nii kokku hoida ja äkki mõjuks ka kampaaniatulemustele positiivselt.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

1 Response

  1. Teadja says:

    Ha-haa – tyypiline

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *