Ärge laske reklaamiagentuuril kodulehte teha

Sellise suurepäras üldistuse peale on tulnud David Meerman Scott. Tegemist on päris asjaliku tegelasega, kes on kirjutanud sellise põneva raamatu nagu Cashing In With Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers.

Põhjused, miks aga ei tasuks lasta reklaamiagentuuril oma kodulehte valmistada on järgmised: esiteks keskenduvad nad liialt vormile ja ei pööra küllaldast tähelepanu sisule (ise olen tihti vastupidises süüdi, mis pole ka teab kui hea), teiseks keskendutakse müügitsükkli valele osale. Vale osa on see koht, kus me alles üritame tarbija tähelepanu võita (sarnaselt teleklipiga, mis peaks su muus tegevusest lahti raputama).

Don’t Trust an Advertising Agency to Build Your Web Site PDFis on David lühidalt kirja pannud, miks tuleks sellist lähenemist vältida. On kindlasti agentuure, kes teevad mega saite kuid need on asjad, mis paljudele tihti komistuskiviks osutuvad.

You may also like...

1 Response

  1. November 30, -0001

    Blogs outside of North America: Great marketing that brings the world together

    On the speaking circuit, people often ask me about blogging in other countries. Do the marketing approaches that I evangelize work elsewhere? Specifically, many people want to know if blogs are a good way to do marketing and PR in

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.