Ärge laske reklaamiagentuuril kodulehte teha

Sellise suurepäras üldistuse peale on tulnud David Meerman Scott. Tegemist on päris asjaliku tegelasega, kes on kirjutanud sellise põneva raamatu nagu Cashing In With Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers.

Põhjused, miks aga ei tasuks lasta reklaamiagentuuril oma kodulehte valmistada on järgmised: esiteks keskenduvad nad liialt vormile ja ei pööra küllaldast tähelepanu sisule (ise olen tihti vastupidises süüdi, mis pole ka teab kui hea), teiseks keskendutakse müügitsükkli valele osale. Vale osa on see koht, kus me alles üritame tarbija tähelepanu võita (sarnaselt teleklipiga, mis peaks su muus tegevusest lahti raputama).

Don’t Trust an Advertising Agency to Build Your Web Site PDFis on David lühidalt kirja pannud, miks tuleks sellist lähenemist vältida. On kindlasti agentuure, kes teevad mega saite kuid need on asjad, mis paljudele tihti komistuskiviks osutuvad.

1 thought on “Ärge laske reklaamiagentuuril kodulehte teha”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *