Reklaam internetis

Reklaam internetis

[lbmn_commentscount]

Kui meil Eestis oli reklaam internetis 2005. aastal suhteliselt tagasihoidlik (40 miljonit krooni ja 3 protsenti kogu meediast), siis Interactive Advertising Bureau UK uuring näitab, et Surbritannias on jää tõsiselt liikuma hakanud.

2005. aastal kasvas internetireklaami maht Suurbritannias 66 protsenti võrreldes ja jõudis 1,4 miljardi naelani (üle 31 miljardi krooni). Kõige rogkem kasvas otsingupõhine reklaam 78 protsenti (768 miljoni naelani). Kõige vähem suurenes bännerreklaamidele kulutatud summa, kuid ka seal oli kasv 44 protsenti (Eestis kasvas kogu internetireklaami maht 35 protsenti).

Enim kulutasid internetis raha tööotsingu ja finantsteenustega tegelevad firmad, vastavalt 22 ja 17 protsenti kogu internetireklaami mahust.

Kui neid numbreid võrrelda eesti omadega, siis näib, et meil on veel pikk tee käia. Suurbritannias kulutatakse aastas internetireklaamile ligikaudu 540 krooni elaniku kohta. Eestis on see number vaid 30 krooni aastas inimesekohta. See 18 kordne vahe viitab sellele, et meil peaks internetireklaami mahud suhteliselt radikaalselt kasvama hakkama.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading
    [lbmn_commentscount]
    1. Jah, otsingupõhise reklaami puudumine on ilmselgest piduriks Eestis aga varsti kui Google Netile ära teeb, siis see muutub.

      Palkadest 🙂 meie palgad tõusevad kindlasti kiiremini, kui UKs

    2. Otsingupõhine reklaam, mida Eestis põhimõtteliselt pole (Neti on marginaalne) tõstaks Eesti 3% kohe 6% peale. Asi, mida tasub meeles pidada. Hetkel on ainus netireklaam Eestis jahipüssiga varblaste tulistamine. Pane reklaam Delfisse, PM või EPL veebi ja reklaami kõike kõigile. Mõttetu kulu. Sihtrühma põhist reklaami polegi.

      Võrdlemine meie ja nende kulutustega on meelevaldne. Sama hästi võiks öelda, et meil on palk 10-20 korda väiksem ja see viitab sellele, et kohe hakkavad palgad radikaalselt kasvama 🙂

    3. Pingback: Telereklaam ei müü

     

    Leave a Comment

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    3 Responses

    1. Otsingupõhine reklaam, mida Eestis põhimõtteliselt pole (Neti on marginaalne) tõstaks Eesti 3% kohe 6% peale. Asi, mida tasub meeles pidada. Hetkel on ainus netireklaam Eestis jahipüssiga varblaste tulistamine. Pane reklaam Delfisse, PM või EPL veebi ja reklaami kõike kõigile. Mõttetu kulu. Sihtrühma põhist reklaami polegi.

      Võrdlemine meie ja nende kulutustega on meelevaldne. Sama hästi võiks öelda, et meil on palk 10-20 korda väiksem ja see viitab sellele, et kohe hakkavad palgad radikaalselt kasvama 🙂

    2. priit says:

      Jah, otsingupõhise reklaami puudumine on ilmselgest piduriks Eestis aga varsti kui Google Netile ära teeb, siis see muutub.

      Palkadest 🙂 meie palgad tõusevad kindlasti kiiremini, kui UKs

    1. November 30, -0001

      Telereklaam ei müü

      Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *