Reklaam internetis kasvas 69% (2007)

Reklaam internetis kasvas 69% (2007)

[lbmn_commentscount]

Pagan! Tuleb tunnistada, et ei julgenud 70 protsenti välja pakkuda. Ma arvasin, et enam nii kiiresti ei kasva ja jääb kuhugi 50 protsendi ehk 120 miljoni krooni piiridesse. Emor näitab, et ennustamises pean veel kätt harjutama. Emori esitlus ilusate roosade grafikutega (PDF). Sellel teemal kirjutab ka Hanno Kindel (Media House).

Internetireklaam moodustas 2007. aastal 8 protsenti ja 149 miljonit krooni kogu Eesti reklaamimahust. Samuti arvasin, et protsent jõuab 9 või 10 juurde, aga kogu turu kasvamise tõttu jäi see siiski 8 peale.

Et harjutamine teeb meistriks, siis proovin uuesti ennustada. Internetireklaam Eestis 2008 numbrid võiksid olla umbes sellised kasv 65 protsenti ja maht ligikaudu 250 miljonit krooni (eeldusel, et mõõtmises muutusi ei toimu). Teiste kanalitega võrreldes peaks sel aastal 10-11 protsenti ära tulema, sest arvan, et kui kasv aeglustub, siis pigem vanameedia arvelt.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
    • Villu
    • February 29, 2008

    Tere,

    küsimus ei lähe just teemasse, aga on siis selline: Kas alkoholireklaam internetis on seadusega lubatud? Pole nagu trehvanud üldse..

  1. Tore on muidugi tõusvaid graafikuid vaadata. Mitte et ma mingi pessimist oleks, vastupidi, aga kindlasti oli internetireklaami mahu kasvus oma osa ka teadmatusel. Täienduseks Priidu prognoosile tahaks omalt poolt loota, et 2008 saab lisaks põhimõttelisele läbimurdele mõtteviisis olema ka arvutusoskuse laiema leviku aasta.

  2. omaltpoolt võin öelda, et 2007 kasvas nii hind, kui bannerite arv KV.EE lehel. Arvestades sektorit, siis keskmisest kiirem.

  3. nagu Hanno kirjutisest näha võib on reklaamihinnad üles läinud, kuid mul puudub täpne inf selles küsimuses. Arvan, et mõlemad suurused tõusid. Nii bännerite tüki arv kui ka keskmine bänneri hind.

  4. Kas tõusis reklaami hind või reaalsed mahud, et rohkem firmasid hakkasid ennast internetis reklaamima ?

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

5 Responses

  1. Kristo says:

    Kas tõusis reklaami hind või reaalsed mahud, et rohkem firmasid hakkasid ennast internetis reklaamima ?

  2. Priit says:

    nagu Hanno kirjutisest näha võib on reklaamihinnad üles läinud, kuid mul puudub täpne inf selles küsimuses. Arvan, et mõlemad suurused tõusid. Nii bännerite tüki arv kui ka keskmine bänneri hind.

  3. Tarvo says:

    omaltpoolt võin öelda, et 2007 kasvas nii hind, kui bannerite arv KV.EE lehel. Arvestades sektorit, siis keskmisest kiirem.

  4. Tore on muidugi tõusvaid graafikuid vaadata. Mitte et ma mingi pessimist oleks, vastupidi, aga kindlasti oli internetireklaami mahu kasvus oma osa ka teadmatusel. Täienduseks Priidu prognoosile tahaks omalt poolt loota, et 2008 saab lisaks põhimõttelisele läbimurdele mõtteviisis olema ka arvutusoskuse laiema leviku aasta.

  5. Villu says:

    Tere,

    küsimus ei lähe just teemasse, aga on siis selline: Kas alkoholireklaam internetis on seadusega lubatud? Pole nagu trehvanud üldse..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *