Reklaam internetis 2011

[lbmn_commentscount]

JupiterResearch ennustab, et aastaks 2011 moodustab reklaam internetis 9 protsenti kogu reklaamimahust USAs. Ma suhtun kuidagi väga skeptiliselt sellesse numbrisse. Täna moodustab internetireklaam 6 protsenti kogu USA reklaamikulutustest.

Ma ei tahaks kohe kuidagi uskuda, et viie ja poole aastaga kasvab see number vaid poole võrra. Arvan, et Eestis võiks see number viie aastaga kuhugi 10 protsendi kant jõuda aga USAs ootaks küll kahekohalisi numbreid suurusjärgus 12-15 protsenti.

See on küllaltki tunde tasemel aga ma siiski arvan, et internetireklaamimahus on ees veel märgatav tõus ja see toimub oluliselt kiiremini, JupiterResearch arvab.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
  1. suure osa sellest praegusest mahust moodustab reklaam otsingumootorites ja see peaks veel kõvasti paisuma. ja lisaks veel adsense tüüpi asjad.

  2. No pännerreklaam võib ju isegi jääda selle 9 juurde.

    Üldiselt ütles Jüri ära juba selle mis ma kirjutada tahtsin, kui commentsitele klikkasin.

  3. Võibolla peaks seda siis tagurpidi defineerima? Kõik, mis ei ole selline nagu praegune "tavaline" reklaam.

    Sama on seal artiklis suhtelisel selgel öeldud, et tegemist on otsingumootorite ja display advertizingug.

  4. Selles mõttes suhteliselt suvaline arvutus, et aastal 2011 pole selles mõistes Internetti enam nagu me seda täna tunneme. Arvutivõrgu, mobiilivõrkude, broadbandi, raadio, TV ja muude esitlusviiside segunemine hägustab mõisted paljude nende kanalite vahel.

    Kas näiteks autos IP-raadiost kuulatav on-demand muusikasaade on netireklaam?

    Või mobiilist vaadatava Youtube TV-klipi sees olev reklaam?

    Aga teleriekraanil või koduseinal vaadatava multimeedialehekülje graafiline reklaam?

  5. Pingback: 14,6% turundusele internetis

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

4 Responses

  1. Selles mõttes suhteliselt suvaline arvutus, et aastal 2011 pole selles mõistes Internetti enam nagu me seda täna tunneme. Arvutivõrgu, mobiilivõrkude, broadbandi, raadio, TV ja muude esitlusviiside segunemine hägustab mõisted paljude nende kanalite vahel.

    Kas näiteks autos IP-raadiost kuulatav on-demand muusikasaade on netireklaam?

    Või mobiilist vaadatava Youtube TV-klipi sees olev reklaam?

    Aga teleriekraanil või koduseinal vaadatava multimeedialehekülje graafiline reklaam?

  2. priit says:

    Võibolla peaks seda siis tagurpidi defineerima? Kõik, mis ei ole selline nagu praegune "tavaline" reklaam.

    Sama on seal artiklis suhtelisel selgel öeldud, et tegemist on otsingumootorite ja display advertizingug.

  3. Vali Dool says:

    No pännerreklaam võib ju isegi jääda selle 9 juurde.

    Üldiselt ütles Jüri ära juba selle mis ma kirjutada tahtsin, kui commentsitele klikkasin.

  4. priit says:

    suure osa sellest praegusest mahust moodustab reklaam otsingumootorites ja see peaks veel kõvasti paisuma. ja lisaks veel adsense tüüpi asjad.

  1. November 30, -0001

    14,6% turundusele internetis

    Värske uuringu põhjal ulatuvad USA ettevõtete turunduskulutused 2006. aastal 615 miljardi dollarini(http://home.businesswire.com/portal/site/home/?epi_menuItemID=989a6827590d7dda9cdf6023a0908a0c&epi_menuID=

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *